Κεφαλογιάννη: Μισό δισ. ευρώ ετησίως σε μεγάλες υποδομές τουρισμού

Στις επενδύσεις της κυβέρνησης ύψους μισού δισ. ευρώ ετησίως για την επόμενη εξαετία, σε μεγάλες υποδομές τουρισμού και σχετικών δραστηριοτήτων μέσω ΕΣΠΑ, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη, κηρύσσοντας τα εγκαίνια της 30ης έκθεσης Philoxenia στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή.

Στις επενδύσεις της κυβέρνησης ύψους μισού δισ. ευρώ ετησίως για την επόμενη εξαετία, σε μεγάλες υποδομές τουρισμού και σχετικών δραστηριοτήτων μέσω ΕΣΠΑ, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη, κηρύσσοντας τα εγκαίνια της 30ης έκθεσης Philoxenia στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή.
Οπως τόνισε, διαμορφώνεται έγκαιρα ένα σχέδιο που περιλαμβάνει ποσοτικοποιημένες και κατανεμημένες στον χώρο, δημόσιες πολιτικές, μεταφρασμένες σε δράσεις. «Για κάθε δράση θα υπάρχει στρατηγική, στόχοι, χρονοδιάγραμμα, ορόσημα παρακολούθησης, υπεύθυνοι διαχείρισης, απαιτούμενοι πόροι, και πηγές χρηματοδότησης των δράσεων από τα κατά περίπτωση τομεακά ή περιφερειακά προγράμματα».
Ειδικότερα, στο νέο ΕΣΠΑ ύψους 20,8 δισ. ευρώ, κατά την εξειδίκευση των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων, θα ληφθεί μέριμνα ώστε συγκεκριμένες κατηγορίες δράσεων και σημαντικοί πόροι να έχουν ως δικαιούχους τους Δήμους της Χώρας.
Σύμφωνα με πρόσφατες ανακοινώσεις, το 35% του νέου ΕΣΠΑ 2014-20, θα προωθηθεί στις Περιφέρειες σε σχέση με το προηγούμενο 22%. Παράλληλα, αξιοποιείται το Δ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης με ενίσχυση χιλίων επενδυτικών σχεδίων στον Πράσινο και τον Εναλλακτικό Τουρισμό, συνολικού προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ για έργα και δράσεις οικοτουρισμού και υποδομών στην ύπαιθρο ενόψει της επόμενης Προγραμματικής Περιόδου.
Ο προϋπολογισμός των ενταγμένων έργων υποδομής ανέρχεται σε 151 εκατ. ευρώ και υλοποιείται από τοπικούς φορείς σε σημαντικά έργα τουριστικών υποδομών (πάρκα οικοανάπτυξης, μαρίνες, εκσυγχρονισμός εγκαταστάσεων κ.α.).
Παράλληλα η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε τις επικοινωνιακές δράσεις οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται, υπογραμμίζοντας ότι ενισχύονται δράσεις σε παραδοσιακές αγορές, αναπτύσσονται προωθητικές ενέργειες, ενώ εξελίσσεται επικοινωνιακό πλάνο και σε νέες αγορές.
Η ίδια σημείωσε την ανάγκη εμβάθυνσης της συνεργασία με τους επαγγελματίες του τουρισμού, τις Περιφέρειες και την Αυτοδιοίκηση. «Πρόθεσή μας είναι να σταθούμε αρωγοί σε κάθε πρωτοβουλία και ολοκληρωμένη πρόταση των τοπικών αρχών και της Αυτοδιοίκησης. Απευθύνουμε μήνυμα συνεργασίας στους Δήμους και στις Περιφέρειες της χώρας για καλύτερο και αποδοτικότερο συντονισμό», ανέφερε, τονίζοντας τη μεγάλη άνοδο στον ελληνικό τουρισμό και τη φετινή χρονιά, καθώς και τις θετικές εκτιμήσεις για τη συνέχεια.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Δείτε επίσης
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk