Ποια χαρακτηριστικά εξασφαλίζουν σε μία εταιρεία μία κορυφαία θέση στον κλάδο της; Πώς μπορεί, εκτός από την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, να κερδίσει την προσοχή ξένων επενδυτών, οι οποίοι θα πιστέψουν και θα επενδύσουν στο όραμά της; Για να δώσουμε μία απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα, αρκεί να βάλουμε στο μικροσκόπιό μας την εταιρία που εδώ και μία δεκαετία αποτελεί παράδειγμα για τις υπόλοιπες εγχώριες επιχειρήσεις, την ασφαλιστική εταιρεία που με την ίδρυσή της το 2012 σηματοδότησε μία νέα εποχή τεχνολογικής υπεροχής, ευελιξίας και καινοτομίας για τον ασφαλιστικό κλάδο.

Ο λόγος, φυσικά, για την Hellas Direct, την ασφαλιστική εταιρεία που πέρυσι έκλεισε με 155 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και περισσότερους από 900.000 πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία, ενώ πριν λίγο καιρό εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 30 εκατ. ευρώ με πρωταγωνιστή του επενδυτικού σχήματος τον βρετανικό επενδυτικό οργανισμό ETF Partners. Και ακριβώς επειδή πρόκειται για μία εταιρεία που έχει διαγράψει μία δεκαετή, ανοδική πορεία, εμείς συναντήσαμε τους συνιδρυτές της και εκτελεστικούς διευθυντές, Αλέξη Πανταζή και Αιμίλιο Μάρκου, θέλοντας να κατανοήσουμε καλύτερα τι είναι αυτό που κάνει την Hellas Direct να αποτελεί success story για το ελληνικό επιχειρείν.

Πέρυσι, η Hellas Direct βραβεύτηκε από τους Financial Times για 4η φορά ως μία από τις 1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη. Πού οφείλεται η σταθερά ανοδική σας πορεία;

Αλέξης Πανταζής: Είμαστε μία ασφαλιστική εταιρεία νέας γενιάς, δηλαδή χρησιμοποιούμε τεχνολογία data, αλλά και μία διαφορετική φιλοσοφία για το πώς κάνουμε τα πράγματα. Για παράδειγμα, ενώ σε μία ασφαλιστική εταιρεία o μέσος όρος ηλικίας είναι τα 55, στην Hellas Direct είναι τα 32 έτη. Από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε, σκεφτόμασταν πως θέλουμε να στήσουμε μία σωστή εταιρεία που να μπορεί να πάρει ένα 5 με 10% μερίδιο αγοράς σε μία χώρα σαν την Ελλάδα, να μπορεί να σταθεί απέναντι σε εταιρείες κολοσσούς και να προσφέρει κάτι διαφορετικό. Εμείς αυτό καταφέραμε τα τελευταία δέκα χρόνια, για αυτό και έχουμε 400.000 πελάτες.

Δύο προκλήσεις που μας περιμένουν μελλοντικά είναι οι χώρες του εξωτερικού. Μάλιστα, πέρυσι πήγαμε στη Ρουμανία, μία κίνηση που αποδείχθηκε πως έγινε στο σωστό timing. Ένα δεύτερο κομμάτι είναι πως όταν έχεις τόσους πελάτες, βλέπεις πως δεν χρειάζονται απλώς μία ασφάλεια, αλλά ζητούν υπηρεσίες γύρω από το οικοσύστημα του σπιτιού ή το οικοσύστημα της κινητικότητας. Ακριβώς για αυτό φτιάξαμε μία δική μας πλατφόρμα, ανεβάσαμε πάνω από 3.000 συνεργεία και ψηφιοποιήσαμε όλες τις διαδικασίες και επικοινωνίες μαζί τους. Έπειτα, ο πελάτης σου ζητάει μία χρηματοδότηση για να επισκευάσει το όχημά του, να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας ή να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Σε ρωτάει, λοιπόν, αν μπορείς να καλύψεις αυτή την ανάγκη. Εμείς ως Hellas Direct έχουμε επεκταθεί και γεωγραφικά και προϊοντικά με βάση το τι θέλει ο πελάτης μας.

Τι σηματοδοτεί η στήριξη του βρετανικού οργανισμού ETF Partners για την Hellas Direct, αλλά και για την ελληνική αγορά;

Αιμίλιος Μάρκου: Πάντα είχαμε καλούς και θεσμικούς μετόχους. Οπότε, το να φέρουμε ένα ακόμη θεσμικό fund είναι σίγουρα μία μεγάλη επιτυχία, μία ψήφος εμπιστοσύνης για την Hellas Direct και την ελληνική αγορά. Το συγκεκριμένο fund έχει εξαιρετικές επιτυχίες στον χώρο της τεχνολογίας και της βιώσιμης ανάπτυξης για 16 χρόνια και είναι ένα από τα πρώτα funds που μπήκαν στον χώρο του ESG, πριν γίνει τάση. Βέβαια, αυτό μας δίνει μεγάλη ώθηση και στο κομμάτι της βιώσιμης ανάπτυξης, κάτι που πιστεύαμε έτσι και αλλιώς ως εταιρεία.

Είμαστε μία εταιρεία που έχει πάνω από 50% γυναίκες, παρόλο που σε μία ασφαλιστική εταιρεία συναντάς συνήθως 80% άντρες. Πάντα πιστεύαμε και στο S και στο G του ESG, αλλά υπήρχαν και πράγματα που είδαμε στην πορεία, όπως το πώς κάνεις μία ασφαλιστική εταιρεία ή ασφαλιστική αγορά πιο βιώσιμη ή τι σημαίνει για τον στόλο της Ελλάδας αυτό το κομμάτι. Επίσης αυτοί οι θεσμικοί επενδυτές σου δίνουν πρόσβαση και σε άλλες επενδύσεις σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, που μέσα από αυτές μπορείς να μάθεις. Δεν έχουν ασφαλιστική εταιρεία στο portfolio τους, αλλά έχουν πρόσβαση σε ανθρώπους με τους οποίους θέλεις να έχεις μία σχέση, σε επίπεδο στρατηγικής και σε επίπεδο καθοδήγησης.

Α.Π.: Μία τέτοια επένδυση σηματοδοτεί μία αλλαγή για την Ελλάδα. Κάποτε μιλούσαμε με ξένους επενδυτές και μας λέγανε πως θα επένδυαν οπουδήποτε αλλού στον κόσμο, εκτός από την Ελλάδα. Νομίζω, όμως, πως βλέπουν τη δουλειά που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια και στο κομμάτι της ψηφιακής διακυβέρνησης και στο ότι είμαστε λίγο πιο μπροστά από άλλες χώρες, ακόμη και στο κομμάτι του να ανοίξει το κράτος το data και να δημιουργηθούν νέες υπηρεσίες για τον πελάτη.

Με την επενδυτική βαθμίδα, βλέπουν τα funds την Ελλάδα να βγαίνει από μία κρίση που ήταν από τις μεγαλύτερες και βαθύτερες που πέρασε δυτική χώρα, οπότε σκέφτονται πως σίγουρα θα έχει έναν καλό ρυθμό ανάπτυξης, μία σταθερότητα, αλλά και καλά case studies. Βλέπεις, δηλαδή, πως έχουμε 10 με 15 εταιρείες που είναι σοβαρές, που θα μπορούσαν να σταθούν στην Αγγλία, την Αμερική, το Τελ Αβίβ. Είναι ένα καλό μήνυμα και για το ευρύτερο οικοσύστημα ότι φέρνοντας την ETF Partners στο τραπέζι, όπως και άλλους σοβαρούς επενδυτές, τους ανοίγει η όρεξη για πολλές ακόμη επενδύσεις τέτοιας μορφής, κάτι που είναι καλό για την Ελλάδα.

Έχοντας εξασφαλίσει ως βάση μία νέα κεφαλαιακή ενίσχυση, πού σκοπεύετε να εστιάσετε στη συνέχεια και ποια προϊόντα θα αναβαθμίσετε;

Α.Μ.: Για εμάς υπάρχουν δύο άξονες, η γεωγραφία και τα προϊόντα. Πέρα από τη Ρουμανία, υπάρχουν η Τσεχία και η Σλοβακία, δηλαδή οι δύο επόμενες χώρες που θα μπούμε, με την ίδια λογική που μπήκαμε στη Ρουμανία. Όσον αφορά στο κομμάτι των προϊόντων, η Ελλάδα είναι πολύ πιο μπροστά, επειδή είμαστε εδώ ήδη 10 χρόνια, οπότε έχουμε ανοίξει νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Εκτός από τα παραδοσιακά, όπως την οδική βοήθεια, σκοπεύουμε να επεκταθούμε με on demand services, να μεταφέρουμε τους πελάτες από το σημείο Α στο Β με ένα τηλεφώνημα, να έχουμε χρηματοδοτικές υπηρεσίες. Ήδη έχουμε ανοίξει το wallet+, με την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας σε δόσεις χωρίς πιστωτική, το οποίο είχε μεγάλη επιτυχία. Μάλιστα, είμαστε η μόνη εταιρεία στην Ελλάδα που κάνει κάτι τέτοιο.

Όλο αυτό θα το επεκτείνουμε με υπηρεσίες συνδρομής ή δόσεων, διότι το αυτοκίνητο του πελάτη μας δεν είναι μόνο η ασφάλειά του. Πρόκειται για μικρά πράγματα που μας ζητάνε οι πελάτες, όπως ότι έμεινε το αυτοκίνητο στον δρόμο με μηχανική βλάβη. Σε πήρε η δική μας οδική βοήθεια από τον δρόμο και σε πήγε στο συνεργείο που θες ή σε δικό μας συνεργείο. Ακόμη και αν δεν έχεις χρήματα να πληρώσεις, εμείς μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Όλα είναι ανάγκες του δικού μας καταναλωτή, για αυτό μέσα στην επόμενη χρονιά θέλουμε το ελληνικό χαρτοφυλάκιο να περιλαμβάνει μία σειρά από υπηρεσίες και προϊόντα που θα «αγκαλιάσουν» το κομμάτι του αυτοκινήτου. Το ίδιο θα κάνουμε και στο σπίτι. Και φυσικά, μέσα στα επόμενα 2 με 3 χρόνια θέλουμε αυτό να πάει στη Ρουμανία και την Τσεχία.

Α.Π.: Δύο πράγματα που ο κόσμος δεν γνωρίζει είναι πως έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτησίας σπιτιών από πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης. Άρα, σπίτια έχουμε, δεν χρειάζεται να χτίσουμε. Απλώς, να φτιάξουμε τα σπίτια που υπάρχουν και για αυτό χρειάζεται χρηματοδότηση. Επίσης, λόγω της κρίσης έχουμε τον γηραιότερο στόλο οχημάτων σε όλη την Ευρώπη, διότι για πολλά χρόνια δεν αγοράζαμε καινούργια αυτοκίνητα. Ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι αυτοκίνητα 12 ετών, αν πας στη Γερμανία είναι 7 ετών, όταν έρθεις στην Ελλάδα είναι 17 ετών.

Εδώ οι περισσότεροι έχουμε αυτοκίνητα που είναι σαραβαλάκια, με γρατζουνιές αριστερά και δεξιά. Όταν συνειδητοποιήσουμε πως αυτό είναι πιθανότατα το δεύτερο πιο ακριβό περιουσιακό στοιχείο που έχουμε στη ζωή μας, πέρα από το σπίτι μας, θα αρχίσουμε να του δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή. Εμείς ως Hellas Direct θέλουμε να βοηθήσουμε τον πελάτη μας να γίνει καλύτερος οδηγός, να φτιάξει το αυτοκίνητό του. Θέλουμε να του υπενθυμίζουμε να κάνει αυτά που πρέπει και να του προσφέρουμε και τη χρηματοδότηση. Να ερχόμαστε κοντά στις πραγματικές του ανάγκες.

Α.Μ.: Το λάθος που βλέπουμε σε χώρες όπως η Ελλάδα και η Τσεχία είναι πως πάντα ξεκινάμε με την υπόθεση πως ο πελάτης είναι κακός και δεν έχει χρήματα. Ναι, είναι πιεσμένος ο πελάτης, όπως και κάθε πελάτης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, αυτό που θέλει να σου πει είναι, «αν με βοηθήσεις να γλιτώσω χρόνο ή μου δώσεις κάποια υπηρεσία, θα πληρώσω». Βέβαια, φταίμε και οι suppliers που όταν έπρεπε να δώσουμε υπηρεσίες, δεν δώσαμε.

Αυτή τη στιγμή, το 60% των οδηγών στην Ελλάδα δεν κάνει ΚΤΕΟ, όχι επειδή δεν ενδιαφέρεται, αλλά επειδή δεν ξέρει πότε πρέπει να γίνει και επειδή πρόκειται για μία διαδικασία που απαιτεί προγραμματισμό. Από την άλλη πλευρά, πόσο εύκολο θα ήταν αν σε ενημέρωνε κάποιος, δηλαδή να σου έλεγε «το ΚΤΕΟ σου είναι σε μία εβδομάδα και η ασφάλειά σου λήγει σε δύο εβδομάδες, να τα βάλουμε όλα μαζί να κάνουμε και ένα service», ο πελάτης δεν θα έλεγε όχι, θα το εκτιμούσε.

Για παράδειγμα, έχουμε παρατηρήσει πως το newsletter μας που διαβάζεται μαζικά κάθε χρόνο είναι αυτό που αφορά στον υπολογισμό για τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό σημαίνει πως ο καταναλωτής ενδιαφέρεται για την πραγματική πληροφορία.

Βιωσιμότητα και καινοτομία είναι δύο έννοιες που έχουν «σφραγίσει» την πορεία της Hellas Direct, ενώ συμβαδίζουν με τις αξίες της ETF Partners. Πώς αλλάζουν αυτές οι έννοιες τον κλάδο και πώς μπορούν να κάνουν καλύτερη ή και πιο εύκολη τη ζωή των ασφαλισμένων σας;

Α.Π: Ζούμε σε μία χώρα που είναι στο hot belt της βιώσιμης ανάπτυξης. Εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής η θερμοκρασία έχει ανέβει 1,5 με 2°C σε εμάς, την Ισπανία, την Ιταλία, την Τουρκία και είναι εδώ για να μείνει, δυστυχώς. Για αυτό και βλέπεις φαινόμενα όπως οι ανεξέλεγκτες πυρκαγιές, ο Daniel, η μπάλα 22 εκατοστών από χαλάζι που έπεσε στην Ιταλία.

Σε ένα δεύτερο επίπεδο, βέβαια, πρόκειται για μία συνθήκη που επηρεάζει τον πελάτη μας. Ο σημερινός καταναλωτής ψάχνει για προϊόντα που συμβαδίζουν με την πράσινη ανάπτυξη, για προϊόντα που τον βοηθούν να συνεισφέρει στο να αντιμετωπιστεί η κλιματική κρίση. Προφανώς, χρειάζεται χρηματοδότηση από το κράτος, χρειάζεται οι εταιρείες να κάνουν σωστά προϊόντα και όχι απλώς να ακούγονται, αλλά να έχουν αντίκτυπο.

Αυτό που παρατηρούμε στην Ελλάδα και πιστεύουμε πως η καινοτομία θα κάνει τη διαφορά είναι στο κομμάτι των σπιτιών, όπου μόνο το 16% είναι ασφαλισμένα. Αυτό σε μία χώρα που είναι σεισμογενής, σε μία αγορά που έχεις κάθε χρόνο φωτιές και πλημμύρες. Εντάξει, ίσως όχι στο επίπεδο του Daniel, αλλά με την κλιματική αλλαγή όλα επιδεινώνονται. Όταν έχεις μόνο το 16% των σπιτιών ασφαλισμένα, ποιος πληρώνει τα σπασμένα; Είτε ο καταναλωτής που έχει πάρει ένα ρίσκο, βλέποντας την περιουσία του να καταστρέφεται, είτε το κράτος που πρέπει να πληρώσει. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Ευτυχώς, έχουμε μία digital κυβέρνηση που σου λέει πως με τη συγκατάθεση του πελάτη, δηλαδή με GDPR, έχεις στη διάθεσή σου όλα τα στοιχεία και ασφαλίζεις όλη τη χώρα.

Σε κάθε περίπτωση, με το να φέρεις την τεχνογνωσία από κάποια αντίστοιχη ETF Partners που έχει εμπειρία στη βιωσιμότητα, με το να έχεις την τεχνολογία που έχουμε χτίσει στην Hellas Direct και την «πράσινη» αντίληψη για το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε καινούργια και σωστά προϊόντα και σωστές υπηρεσίες, και όχι απλώς για να λέμε πως λανσάραμε μία νέα υπηρεσία, έτσι πάμε μπροστά.

Ποιες είναι οι τάσεις στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά και πώς η Hellas Direct απαντά σε αυτές; Έχετε εντοπίσει διαφορές με την αγορά της Κύπρου ή και της Ρουμανίας;

Α.Μ.: Η αγορά στην Ελλάδα ήταν πάντα καλή και για αυτό σε ένα 80 με 90% ελέγχεται από ξένα κεφάλαια. Έχουν επενδύσει σοβαρές εταιρείες και τα τελευταία χρόνια έχουν μπει σοβαρά κεφάλαια στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Τα μεγαλύτερα ονόματα του κλάδου είναι εδώ. Και παρότι οι τράπεζες και η αγορά πέρασαν δύσκολα χρόνια, δεν τα πέρασε ο ασφαλιστικός κλάδος. Μάλιστα, στήριξε πολύ καλά και τους καταναλωτές και την κοινωνία.

Αυτό που έχει ήδη αλλάξει και θα αλλάξει περισσότερο είναι πως οι σοβαροί «παίχτες» που βρίσκονται στην Ελλάδα έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια, ενώ η επένδυση στην τεχνολογία δεν είναι απλώς χόμπι, αλλά ο «πυρήνας», για αυτό και επενδύονται πολλά χρήματα. Πριν πέντε χρόνια μπορεί να λέγαμε «θα το δούμε στην πορεία, η Ελλάδα είναι σε κρίση», όμως, τώρα έχουμε βγει και πλέον η καινοτομία «πρωταγωνιστεί» στην ατζέντα κάθε CEO.

Ένα ακόμη κομμάτι είναι πως ο καταναλωτής έχει πλέον απαιτήσεις, διότι έχει αλλάξει. Η ελληνική αγορά για εμάς είναι αυτό που χτίζαμε τα τελευταία δέκα χρόνια. Είμαστε μία εταιρεία που δημιούργησε τις υποδομές. Χτίσαμε υποδομές, κουλτούρα και έναν οργανισμό από ανθρώπους. Δεν έχουμε μεγάλα κτήρια ή μεγάλες ταμπέλες, όμως έχουμε 250 υπέροχους ανθρώπους που ξέρουν ακριβώς τι κάνουν.

Εταιρείες σαν τη δική μας είναι μέρος του συνόλου, δεν είναι μία μικρή εταιρεία που ξεκινά τώρα. Μπορεί να αλλάξει κατευθύνσεις και έχει την ευθύνη να μεταδώσει αυτό που πάντα πρέσβευε. Εμείς αυτή τη στιγμή έχουμε 400.000 πελάτες και κάθε χρόνο φτιάχνουμε 25.000 με 30.000 τρακαρισμένα αυτοκίνητα, δεν είναι αστείο. Το θετικό είναι πως αν σου αρέσει αυτός ο χώρος, διότι εμείς τον λατρεύουμε, έχεις να αντιμετωπίσεις τόσες ωφέλιμες προκλήσεις, στο marketing, τα logistics, το αυτοκίνητο. Είναι όλα γύρω από τον καταναλωτή και νομίζω για εμάς, κοιτώντας πίσω, αυτό που χτίσαμε θα το κάναμε ξανά με τον ίδιο τρόπο.

Α.Π.: Όταν σκεφτήκαμε με τον Αιμίλιο πού θα πάμε μετά την Ελλάδα, σε ποιες αγορές θα απευθυνθούμε, αυτό που διαπιστώσαμε είναι πως το να πας σε δυτικές αγορές, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ισπανία, θα είσαι ένας μικρός παίχτης στην έδρα των μεγάλων πολυεθνικών, χωρίς να έχεις κάτι ιδιαίτερο να προσφέρεις. Κάπως έτσι, είδαμε πως αγορές όπως η Ρουμανία, η Τσεχία, η Σλοβακία, η Κροατία και τα Βαλκάνια γενικά, είναι στην Ευρώπη, αλλά είναι όπως και η Ελλάδα, στο «τυφλό» σημείο των μεγάλων. Είναι αρκετά μεγάλες, κερδοφόρες αγορές με απαιτήσεις από τον καταναλωτή, όμως δεν είναι προτεραιότητα για τον Γερμανό CTO. Κάπου εκεί, βλέπουμε ένα κενό το οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε.

Σε αυτές τις αγορές, λοιπόν, βλέπουμε έναν καταναλωτή που είναι digital και ψάχνει για καινούργιες λύσεις, οπότε αυτό θέλουμε να καλύψουμε. Το ενδιαφέρον με την Ελλάδα είναι πώς εκεί που θα περίμενες τα αστικά κέντρα να είναι πιο εξελιγμένα και μπροστά, λόγω του τουρισμού στα νησιά και στην επαρχία χρησιμοποιούν το internet εξίσου, αν όχι και περισσότερο. Αυτό που διαπιστώνουμε με αυτές τις αγορές είναι πως πρέπει να είσαι δεκτικός, δηλαδή δεν λειτουργούν τα ίδια πράγματα, όπως θα λειτουργούσαν στην Αμερική. Για αυτό, πρέπει να ακούσεις και να σκεφτείς τι θέλει ο καταναλωτής και να έχεις την ευελιξία και την ταπεινότητα να αλλάξεις τον τρόπο προσέγγισης.

Μιλώντας για την Ελλάδα συγκεκριμένα είμαστε under-penetrated ως αγορά. Αν μετρήσουμε πόσα ασφαλιστικά συμβόλαια αγοράζει κατά μέσο όρο ένας Γερμανός και πόσα ένας Έλληνας, είμαστε στο 1/7 του Γερμανού, δηλαδή στο 1/4 της Ευρώπης. Κατά κάποιον τρόπο, ο Έλληνας σου λέει πως δεν του αρέσει αυτό που του προσφέρει η ασφαλιστική αγορά, δεν το εμπιστεύεται και δεν του κάνει. Έτσι, δημιουργείται ένα κενό προστασίας το οποίο ευελπιστούμε πως εταιρείες σαν εμάς μπορούνε να το καλύψουνε.

Α.Π.: Πλέον, που έχουμε γίνει ένας βασικός παίχτης στην Ελλάδα, θέλουμε να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε, δίνοντας κι άλλες υπηρεσίες στους καταναλωτές. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στη θέση 5 ή 6 και θέλουμε να βρεθούμε εντός της τετράδας, συνεχίζοντας να προσφέρουμε την ίδια ποιότητα υπηρεσιών. Πέρυσι στη Ρουμανία πραγματοποιήσαμε ένα μεγάλο άλμα, διότι έκλεισαν δύο ασφαλιστικές και πήραμε ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς πολύ γρήγορα.

Έχουμε γραφείο, έχουμε ομάδα, έχουμε εξάγει  την τεχνολογία μας, άρα τώρα είναι θέμα σταθεροποίησης. Επίσης, θέλουμε να επεκταθούμε σε μερικές ακόμη χώρες, Τσεχία και Σλοβακία, όμως σιγά σιγά, δεν μας πιέζει ο χρόνος. Τέλος, επειδή για πρώτη φορά έχουμε γραφείο στην Κύπρο, τη Ρουμανία, την Ελλάδα και αύριο μπορεί και στην Τσεχία, μας ενδιαφέρει να στηρίξουμε και να διατηρήσουμε την κουλτούρα που μας έφερε ως εδώ και εκτός συνόρων.

Α.Μ.: Δεν είμαστε μία εταιρεία με μόνη φιλοδοξία την ανάπτυξη. Εμάς μας ενδιαφέρει να μεγαλώσουμε, με σεβασμό προς τον καταναλωτή. Να μεγαλώνουμε αλλά με τη βοήθεια της τεχνολογίας να μαζεύονται οι διαδικασίες που «τρέχουν» από πίσω. Εμείς για αυτό χαιρόμαστε με τις ελληνικές εταιρείες που έχουν μία πετυχημένη πορεία στην Ελλάδα, διότι πρόκειται για εταιρείες που χτίστηκαν μέσα σε δεκαετίες, όχι μέσα σε τρία χρόνια.