• Αναζήτηση
  • Ryanair: Γιατί διεκόπη το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη

    Γνωστή από τον Οκτώβριο η σχετική απόφαση- Η στρατηγική της εταιρείας – Αύξηση του δικτύου εξωτερικού κατά 10% – Συρρίκνωση του δικτύου εσωτερικού – Ο ρόλος της Τιμισοάρα

    Μια ειλημμένη από το 2018 απόφαση αφορά η ανάρτηση σε fan page της Ryanair στο Facebook για τη διακοπή του δρομολογίου Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Τα μόνα εσωτερικά δρομολόγια που θα παραμείνουν εξάλλου στα ελληνικά αεροδρόμια για το θερινό πρόγραμμα του 2019, είναι το Αθήνα-Σαντορίνη και το Θεσσαλονίκη-Χανιά. Πρόκειται για μια στρατηγική που έχει χαράξει η εταιρεία, τα τελευταία περίπου δυο χρόνια όχι μόνο στη χώρα μας, βάσει της οποίας ενισχύει το διεθνές της δίκτυο, καταργώντας λιγότερο επικερδή δρομολόγια στο εσωτερικό.

    Σχολιάζοντας στο «Βήμα» τον θόρυβο που έχει προκληθεί από το πρωί, που η ανάρτηση έχει αναπαραχθεί από πλήθος ιστοσελίδων, ο sales and marketing manager της Ryanair για την Ανατολική Μεσόγειο, κ. Νικόλας Λάρδης, αναφέρει: «Δεν πρόκειται για ανακοίνωση της Ryanair, αλλά για ανάρτηση σε ένα fan page που καμία σχέση δεν έχει με τη Ryanair. Ωστόσο, το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμά μας για το 2019, όπως έχει ανακοινωθεί σε συνέντευξη τύπου στην Αθήνα τον περασμένο Οκτώβριο, καθώς βάσει της στρατηγικής μας αυξάνουμε κατά 10% το δίκτυο εξωτερικού, φτάνοντας τα 130 δρομολόγια και περισσότερες από 390 πτήσεις στο θερινό πρόγραμμα του 2019».

    Παράλληλα, ο κ. Λάρδης ξεκαθαρίζει ότι η απόφαση αυτή, που ελήφθη πολύ πριν τον Οκτώβριο του 2018, καμία σχέση δεν έχει με όσα ακούστηκαν για την απόφαση της εταιρείας να προτιμήσει το αεροδρόμιο της Τιμισοάρα, κατά την πρόσφατη κακοκαιρία στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», προκειμένου να προσγειώσει την πτήση Λονδίνο-Θεσσαλονίκη.

    Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο του 2018, η εταιρεία ανακοίνωσε την απόφαση τερματισμού από την 1η Ιουνίου 2018 των δρομολογίων Αθήνα-Χανιά, Θεσσαλονίκη-Χανιά και Αθήνα – Ρόδος. Απόφαση που αποδόθηκε στο επίπεδο των χρεώσεων των ελληνικών αεροδρομίων, αλλά και στη δυνατότητα να επιτύχει από άλλες βάσεις υψηλότερες αποδόσεις. Η ιρλανδική εταιρεία χαμηλών ναύλων είχε απομακρύνει τότε από την Ελλάδα δύο αεροσκάφη, ένα από τη βάση των Χανίων, καταργώντας την, και ένα από τη βάση της Αθήνας, προκειμένου να τα μεταφέρει σε βάσεις της στη Γερμανία.

    Κοινωνία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk