Τελικά το «βαρύ» επώνυμο δεν αρκεί. Ούτε καν όταν αυτό είναι Βάγκνερ. Ο λόγος για την 36χρονη Καταρίνα Βάγκνερ, σκηνοθέτρια, δισέγγονη του συνθέτη της «Τετραλογίας» και συνδιευθύντρια του διάσημου Φεστιβάλ του Μπαϊρόιτ, η οποία προ ημερών απελύθη –μάλιστα, απελύθη –από το θέατρο Colon του Μπουένος Αϊρες. Εκεί επρόκειτο να ανεβάσει τον «Πάρσιφαλ» στα τέλη του χρόνου, ωστόσο ο διευθυντής του θεάτρου έκρινε ότι η οπτική της δεν ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα. «Ηθελα κάτι πιο δυνατό καλλιτεχνικά και υψηλότερου επιπέδου» είπε συγκεκριμένα προκαλώντας μεγάλη αίσθηση στα διεθνή ΜΜΕ. Ολα αυτά ενώ τα βλέμματα των ανά τον κόσμο βαγκνερικών είναι στραμμένα στο εφετινό Φεστιβάλ του Μπαϊρόιτ όπου η Καταρίνα Βάγκνερ θα σκηνοθετήσει τη νέα παραγωγή της απαιτητικότατης όπερας «Τριστάνος και Ιζόλδη» σε μουσική διεύθυνση του Κρίστιαν Τίλεμαν. Είναι μάλλον η τελευταία χρονιά που μοιράζεται τη διεύθυνση του ιστορικού –και οικογενειακού –φεστιβάλ με την κατά δεκαετίες μεγαλύτερη ετεροθαλή αδελφή της Εύα Βάγκνερ-Πασκιέ. Η τελευταία έχει δηλώσει από καιρό την πρόθεσή της να αποχωρήσει αφήνοντας το «τιμόνι» στην Καταρίνα. Η οποία έχει επανειλημμένως διακηρύξει την πρόθεσή της να ανανεώσει τη διοργάνωση αλλά και να ρίξει άπλετο φως στο παρελθόν και δη στο πολυσυζητημένο θέμα των σχέσεων της οικογένειάς της με το ναζιστικό καθεστώς. Στο εξωτερικό μπορεί να απολύθηκε, στο «σπίτι» όμως έχει πολλή δουλειά…

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ