• Αναζήτηση
  • Ερχονται τα ηλεκτρονικά εισιτήρια από την Hellenic Seaways

    Τη δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου (smart ticket) μέσω της εφαρμογής που έχει δημιουργήσει για κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες δίνει φέτος το καλοκαίρι η ακτοπλοϊκή εταιρεία Hellenic Seaways.

    Τη δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου (smart ticket) μέσω της εφαρμογής που έχει δημιουργήσει για κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες δίνει φέτος το καλοκαίρι η ακτοπλοϊκή εταιρεία Hellenic Seaways.

    Οπως ειπώθηκε σε συνέντευξη Τύπου που έγινε την Παρασκευή στο πλοίο «Αριάδνη», όσοι θέλουν να ταξιδέψουν στα νησιά με πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας θα μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για δρομολόγια και τιμές εισιτηρίων αλλά και για τις προσφορές μέσω της εφαρμογής. Εφόσον το επιθυμούν και για να αποφύγουν την ταλαιπωρία της μετάβασης σε ένα πρακτορείο και της αναμονής στη σειρά θα μπορούν να κάνουν κράτηση του εισιτηρίου. Στη συνέχεια, εφόσον έχουν τη δυνατότητα, θα μπορούν να τυπώνουν το εισιτήριο στο σπίτι ή το χώρο εργασίας τους. Διαφορετικά έχοντας τους κωδικούς κράτησης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους θα μπορούν να παίρνουν το έντυπο εισιτήριο τους κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο.

    Κατά τη συνέντευξη Τύπου ειπώθηκε ότι μέχρι στιγμής δεν έχει θεσμοθετηθεί η χρήση ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην ακτοπλοΐα και στελέχη της εταιρείας βρίσκονται σε επαφή με τον υπουργό Ναυτιλίας κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη προκειμένου να προχωρήσει η έκδοση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης. Σημειώθηκε ακόμη ότι είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεία στον κλάδο της ακτοπλοΐας προχωρά σε μια τέτοια κίνηση, η οποία αντιθέτως είναι ευρέως διαδεδομένη στο εξωτερικό.

    Εντύπωση προκάλεσε επίσης στα στελέχη της HSW το γεγονός ότι από τους πρώτους που έσπευσαν να κλείσουν εισιτήριο μέσω της εφαρμογής ήταν Κινέζοι που προγραμμάτιζαν να επισκεφτούν τα ελληνικά νησιά. Εκτίμησή τους είναι πως εφόσον υπάρξει θεσμοθέτηση στην έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα αυξηθεί η επιβατική κίνηση.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Αντώνης Αγαπητός σημείωσε ότι «οι στόχοι που μας ώθησαν στην σύλληψη αλλά και στην πραγματοποίηση αυτού του πρωτοποριακού εγχειρήματος είναι η άριστη εξυπηρέτηση των επιβατών, η αμεσότητα και ταχύτητα, η εξάλειψη της γραφειοκρατίας στη διαδικασία κράτησης εισιτηρίων με παράλληλη ενίσχυση του online booking συστήματος της εταιρείας, ενώ την ίδια στιγμή μειώνεται σημαντικά η χρήση χαρτιού, συνεπώς και του οικολογικού αποτυπώματος της εταιρείας».

    Ο κ. Αγαπητός εξέφρασε την ελπίδα φέτος το καλοκαίρι να αυξηθεί ο αριθμός αυτών που θα επιλέξουν τα πλοία για να ταξιδέψουν στα νησιά λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «έχουμε εναποθέσει τις ελπίδες μας στο καλοκαίρι και τον τουρισμό». Σημείωσε επίσης πως εφέτος η εταιρεία κλείνει 15 χρόνια στο χώρο, με την πρωτοπορία να έχει φέρει πιο κοντά τον Πειραιά και την Ραφήνα με τα νησιά με τα ταχύπλοα πλοία. Επρόκειτο τότε, όπως είπε, για μια νέα και ακριβή υπηρεσία που το κοινό την αγκάλιασε.

    Παράλληλα, τόνισε, δίνεται από την HSW φέτος η δυνατότητα οι έλληνες τουρίστες να ανακαλύψουν νησιά θησαυρούς, όπως τα χαρακτήρισε, αναφερόμενος στο Κουφονήσι και στα Κατάπολα Αμοργού όπου μπορεί κάποιος να κάνει φθηνές διακοπές.

    Ειδικότερα ανέφερε ότι φέτος έχουν προγραμματιστεί νέα δρομολόγια προς Ηρακλειά και Σχοινούσα (που επίσης χαρακτήρισε ως θησαυρούς) με το Flyingcat 4 από Ραφήνα και του Flyingcat 3 από Πειραιά από τις 4 Ιουλίου προς Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο και Φολέγανδρο. Το Highspeed 4 θα κάνει το δρομολόγιο από Πειραιά για Πάρο, Νάξο, Κουφονήσι, Αμοργό. Το ταξίδι έως Κουφονήσι διαρκεί 4 ώρες και 10 λεπτά και έως Αμοργό 4,5 ώρες.

    Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Αγαπητός είπε ότι η τιμή των εισιτηρίων δεν έχει αυξηθεί, καθώς η Ελλάδα διέρχεται ακόμα οικονομική κρίση και αν αυξηθούν τα εισιτήρια θα μειωθεί ο αριθμός των επιβατών τους οποίους προσπαθούν να προσελκύσουν μέσω των προσφορών.

    Μια από αυτές η συνεργασία με την Cosmote καθώς μέσω του προγράμματος Deals for you παρέχεται η δυνατότητα σε συνδρομητές της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας να βγάζει δωρεάν το εισιτήριο της επιστροφής στέλνοντας sms, ενώ συνεχίζεται και η συνεργασία της HSW με την Interamerican μέσω της οποίας παρέχεται δωρεάν ιατρική βοήθεια σε όλους τους επιβάτες από την επιβίβαση τους έως και 7 ημέρες μετά το ταξίδι.

    Κοινωνία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk