H γαλλική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια για το νέο DS 4 το οποίο μετονομάζεται πλέον σε DS No 4, κατ΄αντιστοιχία με το κορυφαίο DS No 8 αλλά και σε μια προσπάθεια να αναδειχθούν οι όντως εκτεταμένες αλλαγές που έχουν συντελεστεί σε κάθε πτυχή του.

Αναλυτικότερα, πλέον το μικρομεσαίο γαλλικό μοντέλο με το ιδιάζον στυλ, εκτός από τις βελτιώσεις σε όλες τις γνωστές εκδόσεις του, προσθέτει στις επιλογές του μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Αυτή εφοδιάζεται με μπαταρία 58,3 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 450 χλμ. ενώ τροφοδοτεί ένα ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 213 ίππους. Το κύκλωμα φόρτισης επιτρέπει την αναπλήρωση ενέργειας με ισχύ έως 120 kW με τη συνδρομή ταχυφορτιστή DC κάτι που σημαίνει ότι η διαδικασία φόρτισης έως το 80% ολοκληρώνεται σε μισή ώρα.

Σημαντικές είναι οι βελτιώσεις και στη plug-in υβριδική έκδοση η οποία χάρη στην τοποθέτηση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας με χωρητικότητα 14,6 kWh προσφέρει πλέον αυτονομία 81 χλμ. To κινητήριο σύνολο αποτελείται από τον συνδυασμό ενός turbo κινητήρα 1,6 λίτρου σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ που ενσωματώνεται στο νέο σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και αποδίδει συνδυαστικά 225 ίππους.

Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ένας τρικύλινδρος 1,2 λίτρου που συνεργάζεται με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ισχύς της έκδοσης διαμορφώνεται σε 145 ίππους ενώ χάρη στην υβριδική τεχνολογία του συνόλου, επιτυγχάνεται υψηλή εξοικονόμηση ενέργειας με τη γαλλική φίρμα να σημειώνει ότι έως και το ήμισυ των αστικών διαδρομών μπορούν να πραγματοποιηθούν με ηλεκτρική ενέργεια.

H DS δεν παρέλειψε αυτονόητα να επιμεληθεί και την εξωτερική εμφάνισή του No 4 που αποκτά ανασχεδιασμένη γρίλια η οποία περιστοιχίζεται από νέα φωτιστικά σώματα αλλά και πλήρως ανασχεδιασμένο καπό. Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης νέου σχεδιασμού και φέρουν μια ενδιάμεση διακοσμητική λωρίδα με σκούρο φινίρισμα. Το παζλ συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού τροχοί 19 ή, προαιρετικά, 20 ιντσών.

Στα ενδότερα οι χαρακτηριστικές εξεζητημένες σχεδιαστικές γραμμές του γαλλικού μοντέλου διατηρούνται με εξαίρεση την τοποθέτηση μιας νέας, μεγαλύτερης οθόνης 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων με νέα γραφικά η οποία συνδυάζεται με infotainment 10,0 ιντσών το οποίο ενσωματώνει νέες εφαρμογές.

Σε όρους πρακτικότητας το DS No 4 προσφέρει όγκο πορτ παγκάζ που ξεκινά από τα 430 λίτρα για τις εκδόσεις βενζίνης και την υβριδική ενώ μειώνεται στα 390 λίτρα για την ηλεκτρική έκδοση και σε 360 λίτρα για την PHEV.