• Αναζήτηση
  • Κεφαλογιάννης: Θεσμικό πλαίσιο για την επόμενη ημέρα της ηλεκτροκίνησης

    Στα σκαριά η ΥΑ για τους τεχνίτες και τα συνεργεία ηλεκτροκίνητων οχημάτων – Αναζητείται το μίγμα για τους νέους στόλους λεωφορείων Αθήνας και Θεσσαλονίκης

    Στα σκαριά η ΥΑ για τους τεχνίτες και τα συνεργεία ηλεκτροκίνητων οχημάτων – Αναζητείται το μίγμα για τους νέους στόλους λεωφορείων Αθήνας και Θεσσαλονίκης

    Η επόμενη ημέρα της ηλεκτροκίνησης βρίσκεται αυτή την περίοδο στο μικροσκόπιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Όπως είπε ο Υφυπουργός Μεταφορών, κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, χαιρετίζοντας την ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ EXPO 2019, ήδη είναι υπό επεξεργασία ένα θεσμικό πλαίσιο για την ηλεκτροκίνηση και συγκεκριμένα τις νέες τεχνολογίες που είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον.

    Επίσης, όπως αποκάλυψε, σε φάση διαμόρφωσης βρίσκονται οι Υπουργικές Αποφάσεις που θα ορίσουν τις προδιαγραφές για τα συνεργεία ηλεκτρικών οχημάτων και τους τεχνίτες που θα επισκευάζουν τα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Πρόκειται για τις προϋποθέσεις λειτουργίας των συνεργείων, ως προς τους απαραίτητους χώρους, τον εξοπλισμό αλλά και την εξειδικευμένη στελέχωση, καθώς και τα προσόντα, την εκπαίδευση και πιστοποίηση των τεχνιτών ηλεκτρικών οχημάτων.

    Σκοπός του αρμόδιου Υπουργείου είναι η ομαλή μετάβαση της χώρας μας στη νέα εποχή και παράλληλα με την τεχνολογική εξέλιξη.

    «Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μια καινούργια ιδέα, είναι μια νέα πραγματικότητα. Έχει μπει στις πόλεις μας, μέσα από τη λεγόμενη μικροκινητικότητα και διεισδύει στην καθημερινότητα των μετακινήσεων» είπε ο κ. Κεφαλογιάννης.

    Στοίχημα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι, από τη μία μεριά, να ανατρέψει τη συνήθη για τη χώρα μας ροή των πραγμάτων, που θέλει την εξέλιξη της τεχνολογίας να προηγείται της νομοθέτησης.

    Από την άλλη πλευρά, με τις νομοθετικές πρωτοβουλίες θα προσπαθήσει να απαντήσει στην πρόκληση της καθιέρωσης ενός μηχανισμού ώστε η χώρα να μπορεί να προσαρμόζεται στις τεχνολογικές μεταβολές. «Είναι πλέον γνωστό ότι όσο μεταδίδεται μια καινοτομία, τόσο τα κόστη κινούνται προς τα κάτω και για αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάζουμε προς το μέλλον» τόνισε χαρακτηριστικά.

    Τη μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης θα σηματοδοτήσει η ένταξη ηλεκτρικών οχημάτων στους στόλους των αστικών συγκοινωνιών των δύο μεγάλων αστικών κέντρων, Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Στον επικείμενο διαγωνισμό, που έχει προαναγγελθεί, μεγάλο ποσοστό θα αφορά ηλεκτροκίνητα οχήματα. Επί του παρόντος, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ, αναζητείται το κατάλληλο μίγμα.

    Όπως επισήμανε ο υφυπουργός, με τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία όχι μόνο θα συστηθεί ουσιαστικά η ηλεκτροκίνηση στο ευρύ κοινό, αλλά θα έχουμε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

    Με σκοπό τη διαμόρφωση ευνοϊκότερων συνθηκών για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και τη βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, είναι υπό επεξεργασία και η πολιτική κινήτρων σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών.

    «Η κατεύθυνσή μας είναι να χαράξουμε το μονοπάτι στο οποίο θα τρέξει η ηλεκτροκίνηση ώστε να καλύψει η χώρα το χαμένο έδαφος, ακόμα και να πρωταγωνιστήσει» σημείωσε ο κ. Κεφαλογιάννης

    Κοινωνία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk