Εμπορικά κέντρα και καταστήματα σε τουριστικές περιοχές ήταν οι κερδισμένοι της πρώτης Κυριακής των θερινών εκπτώσεων, με την κίνηση στα υπόλοιπα μαγαζιά Αθήνας, Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων πόλεων να είναι από μέτρια έως υποτονική.
Δεν έλειψαν, μάλιστα, και οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας από εμποροϋπαλλήλους. Στην Αθήνα, μέλη ομοσπονδιών εργαζομένων και οργανώσεων πραγματοποίησαν πορεία στην Ερμού, τοποθετώντας πανό έξω από μεγάλα καταστήματα.
Στη Θεσσαλονίκη η συγκέντρωση έγινε στην πλατεία Αριστοτέλους, ενώ ακολούθησε πορεία σε κεντρικούς δρόμους , όπως η Ερμού, η Αγίας Σοφίας, η Τσιμισκή και η Βενιζέλου.
Η κίνηση ήταν σημαντική μόνο στις τουριστικές περιοχές και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπου οι αλυσίδες κάνουν εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 70% στα επώνυμα είδη ένδυσης, σύμφωνα μεΤα Νέα.
Αντίθετα στις υπόλοιπες περιοχές, οι μόνοι που έκαναν βόλτες στα ανοικτά μαγαζιά ήταν τουρίστες και ελάχιστοι καταναλωτές.
Σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, βάσει των μέχρι σήμερα στοιχείων αποδεικνύεται ότι οι επτά Κυριακές, από τον Νοέμβριο του 2013 μέχρι και τον Ιούλιο του 2014, δεν αύξησαν ούτε τον τζίρο, ούτε τον όγκο πωλήσεων, ούτε την απασχόληση και τους μισθούς στην ελληνική αγορά.
Όπως τονίζει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Β.Κορκίδης η εικόνα της αγοράς επιβεβαιώνει την εκτίμηση της συνομοσπονδίας ότι το μέτρο των Κυριακών πρέπει να είναι στοχευμένο.
Η ΕΣΕΕ ολοκληρώνει την έρευνά της για το μέτρο των επτά Κυριακών και τις αμέσως προσεχείς ημέρες θα ανακοινωθούν τα συμπεράσματα.