Μπλέικ Μικόσκι: Το success story του «Ενα προς ένα»

Είναι το πρόσωπο που άλλαξε για πάντα την ιστορία της μόδας και των επιχειρήσεων σε σχέση με τη φιλανθρωπία με την απόφασή του να προσφέρει σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη κάτι ανάλογο από αυτό που πουλάει κάθε φορά.

Είναι το πρόσωπο που άλλαξε για πάντα την ιστορία της μόδας και των επιχειρήσεων σε σχέση με τη φιλανθρωπία με την απόφασή του να προσφέρει σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη κάτι ανάλογο από αυτό που πουλάει κάθε φορά. Ο Μπλέικ Μικόσκι, ο ιδρυτής της Toms και φαινόμενο των επιχειρήσεων, έρχεται στην Ελλάδα για μία μοναδική ομιλία με θέμα την επιχειρηματικότητα και τη φιλανθρωπία.
Τα διάσημα παπούτσια Toms έκαναν την εμφάνισή τους το 2006, κατακλύζοντας τα τελευταία χρόνια και την ελληνική αγορά, όταν ο 38 ετών σήμερα αμερικανός επιχειρηματίας ταξιδεύοντας σε ένα χωριό της Αργεντινής διαπίστωσε ότι τα παιδιά δεν είχαν παπούτσια για να προστατεύσουν τα πόδια τους. Ετσι, πίσω από τα πολύχρωμα και ιδιαίτερα υποδήματα κρύβεται ο φιλανθρωπικός χαρακτήρας της εταιρείας, με το σύνθημα «Ενα προς ένα» (One for one).
Μέσα σε αυτά τα επτά χρόνια που κυκλοφορούν στις αγορές έχουν διανεμηθεί – με τη συνεργασία 75 μη κερδοσκοπικών οργανισμών – περίπου 10 εκατομμύρια ζευγάρια σε περισσότερες από 60 χώρες, μεταξύ άλλων σε Αργεντινή, Περού, Συρία, Αλβανία, Ρουμανία, Ουκρανία και Τανζανία. Υπολογίζεται δε ότι ως το τέλος του 2014 θα έχουν πωληθεί άλλα τόσα ζευγάρια παπούτσια. Παράλληλα ως το 2015 το ένα τρίτο των υποδημάτων που χαρίζει η Toms θα παράγεται στις χώρες όπου προσφέρονται βοηθώντας στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στηρίζοντας την τοπική οικονομία.
Το success story της Toms και του ιδρυτή της αναγνωρίστηκε από όλον τον κόσμο. Μπήκε στη λίστα «40 κάτω των 40» του περιοδικού «Fortune» ενώ πέρυσι κατέλαβε τη 10η θέση στον κατάλογο του «Forbes» με τις εταιρείες που εμπνέουν τον κόσμο. Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον στην απονομή του Βραβείου Επιχειρηματικής Αριστείας του Στέιτ Ντιπάρτμεντ παρουσίασε τον Μικόσκι ως έναν από τους πιο ενδιαφέροντες επιχειρηματίες που έχει γνωρίσει.
Η δράση της Toms όμως δεν σταματά στις εσπαντρίγες. Πλέον, με κάθε ζευγάρι γυαλιών ηλίου από τη σειρά Toms Eyewear η εταιρεία αποκαθιστά την όραση ανθρώπων με σοβαρά προβλήματα σε περιοχές του αναπτυσσόμενου κόσμου. Τους παρέχει γυαλιά οράσεως, ιατροφαρμακευτική αγωγή ή τους καλύπτει τα έξοδα επέμβασης καταρράκτη. Μέχρι στιγμής έχουν βοηθηθεί 200.000 άνθρωποι σε 13 χώρες.
Τον περασμένο Μάρτιο προχώρησε και στην ανακοίνωση του τρίτου κατά σειρά προϊόντος που θα λανσάρει. Αυτή τη φορά δεν πρόκειται για ένα ακόμη προϊόν μόδας αλλά ευρείας κατανάλωσης: ένα σακουλάκι καφέ. Με σύνθημα «καφές για εσένα, νερό για όλους» κάθε σακουλάκι αντιστοιχεί σε πόσιμο νερό μίας εβδομάδας σε έναν συνάνθρωπό μας που δεν έχει πρόσβαση σε αυτό.
Η εκδήλωση – ομιλία με τίτλο «Επιχειρηματικότητα και φιλανθρωπία» θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 2 Ιουνίου στις 19.30 στο Μουσείο Μπενάκη. Η τιμή του εισιτηρίου είναι 8 ευρώ και τα έσοδα θα διατεθούν στην Ενωση «Μαζί για το Παιδί».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk