Αν και η αγορά των προιόντων περιποίησης προσώπου και σώματος στη διάρκεια του 2013 συρρικνώθηκε –για μία ακόμη χρονιά – κατά 3,3%, ωστόσο οι πωλήσεις της θυγατρικής του γερμανικού ομίλου Beiersdorf Hellas ΑΕ παρέμειναν σταθερές ενώ διπλασιάστηκε η κερδοφορία της.
Εφέτος οι πωλήσεις της εταιρείας τρέχουν με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, περί το 10%, ενώ η αγορά συνεχίζει να συρρικνώνεται με ρυθμό 5,4%. Τούτο πρακτικά σημαίνει ότι η εταιρεία κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς –σε όγκο οι πωλήσεις παραμένουν σταθερές, γεγονός που επιβεβαιώνει τον μεγάλο ανταγωνισμό σε προσφορές και προωθητικές ενέργειες. Η συγκεκριμένη αγορά στη διάρκεια των πέντε χρόνων της ύφεσης έχασε το 25% των πωλήσεων της, ενώ η Beiersdorf Hellas AE μόλις το 15%.
Όπως επεσήμανε ο κ. Νίκος Τσακαλάκης country manager της εταιρείας σε συνέντευξη τύπου η εταιρία κατόρθωσε να αντιστρέψει το κλίμα των τελευταίων ετών, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς σε όλες τις κατηγορίες προτεραιότητας κρατώντας, παράλληλα, σταθερές τις πωλήσεις της.
Ειδικότερα τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για την περίοδο από 1 Ιανουαρίου έως 31 Δεκεμβρίου του 2013 διπλασιάστηκαν, αγγίζοντας τα 2,2 εκατ. ευρώ. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρίας ανήλθαν στα 55 εκατ. ευρώ. Κι όλα αυτά σε μία αγορά που κινήθηκε πτωτικά, σε ποσοστό 3,3%.
Η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2013 προήλθε από συγκεκριμένο επιχειρηματικό σχεδιασμό, ο οποίος περιλαμβάνει διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα, σταθερή στρατηγική και τακτικές κινήσεις στον τομέα των πωλήσεων με ένα ετήσιο προωθητικό πλάνο, καθώς και με εξορθολογισμό των δαπανών. Το συγκεκριμένο διάστημα, η Beiersdorf Hellas κατάφερε να κατακτήσει μερίδιο της αγοράς της τάξης του 15,8% και την πρώτη θέση στις περισσότερες κατηγορίες καλλυντικών και προϊόντων προσωπικής φροντίδας, με τις μάρκες NIVEA FACE, NIVEA BODY, NIVEA DEO, NIVEA MEN, LIPOSAN και HANSAPLAST. Αξίζει να σημειωθεί ότι η NIVEA αύξησε το μερίδιο στη συγκεκριμένη αγορά κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες.
Για το 2014 η Beiersdorf Hellas αποβλέπει στην αύξηση μεριδίου αγοράς και την ενίσχυση της κερδοφορίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η στρατηγική της εταιρείας δίνει έμφαση στην ανάπτυξη πωλήσεων και στη διατήρηση κερδοφορίας, στην ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA, στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων μέσω συνεχούς έρευνας και ανάπτυξης.
Όπως ανέφερε ο κ. Τσακαλάκης «τα θετικά αποτελέσματα του 2013, η αύξηση της κερδοφορίας μας αλλά και τα πρώτα μηνύματα του 2014 μας δίνουν το έναυσμα για να θέσουμε τον πήχη ακόμα ψηλότερα, στοχεύοντας στη διατήρησης της πρώτης θέσης μας και στην κατάκτηση ακόμα μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς και το 2014. Με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη, εντοπίζουμε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που διευρύνουν την αγορά δημιουργώντας νέες κατηγορίες και αναδεικνύοντας την προϊοντική μας υπεροχή».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία καλλυντικών Beiersdorf AG με έδρα το Αμβούργο στη Γερμανία, απασχολεί περίπου 16.500 εργαζομένους παγκοσμίως. Οι πωλήσεις το 2012 έφθασαν τα 6 δισεκατομμύρια ευρώ και η εταιρία είναι εισηγμένη στο DAX από το Δεκέμβριο του 2008.