H κορεατική φίρμα έχει υποσχεθεί εκδόσεις N για όλο το εύρος της γκάμας της και από τον συγκεκριμένο κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση το υψηλών αξιώσεων Hyundai Ioniq 6. Για την ακρίβεια, όπως ανακοίνωσε η κορεατική φίρμα η επίμαχη έκδοση επιδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στο ταιριαστό για το είδος που εκπροσωπεί, περιβάλλον του φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood που ανοίγει αυλαία στις 10 Ιουλίου.

Οι επίσημες συστάσεις θέλουν το Ioniq 6 N να συνάδει πλήρως με τους πυλώνες του τμήματος N, που συνοψίζονται σε υλοποιήσεις οι οποίες επιδεικνύουν υψηλή ευελιξία και δυναμισμό υπό πίεση, ευνοούν την κίνηση σε πίστα χωρίς παράλληλα να απεμπολούν την ιδιότητα ενός «καθημερινού sportscar».

Στο προκείμενο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Hyundai, Simon Loasby, το Ioniq 6 N θα διαθέτει ένα μεγαλύτερο κατά πλάτος αμάξωμα σε σχέση με τις μέχρι τώρα γνωστές εκδόσεις του καθώς η σχεδίασή του ευνοεί τα διογκωμένα φτερά και θόλους.

Βάσει των teasers που έχει δώσει στη δημοσιότητα η κορεατική φίρμα, διακρίνονται ήδη μια επιβλητική αεροδυναμική πτέρυγα πίσω που συμπληρώνει το ducktail spoiler καθώς και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα με τις σκούρες επιφάνειες που διακόπτονται από τα χαρακτηριστικά «πίξελ» των φωτιστικών σωμάτων.

Η ουσία ωστόσο θα προκύπτει από την αθέατη πλευρά του όπου οι μηχανικοί της Hyundai και του τμήματος Ν θα φροντίσουν να δημιουργήσουν, πειράζοντας τους αλγόριθμους του λογισμικού που ελέγχει την απόκριση του κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και την ανάρτηση, ένα σπορ προφίλ για το Ioniq 6 N, προσαρμοσμένο στα μέτρα του και διαφορετικό από του Ioniq 5 N.

Σε κάθε περίπτωση αυτό που δεν αναμένεται να διαφέρει είναι ο συνδυασμός μπαταρίας 84 kWh και το δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ που εφοδιάζει ήδη το 5 Ν προσφέροντας απόδοση 650 ίππων. Βέβαια χάρη στο πιο αεροδυναμικό σχήμα του 6 Ν, οι επιδόσεις προδιαγράφονται υψηλότερες ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους του μοντέλου θα διασφαλίζει και ένα ακόμα δυναμικότερο οδηγικό προφίλ.