H πρεμιέρα της νέας Alpine A390 έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαΐου. Μέχρι τότε η Alpine μοιράζεται μια σειρά στιγμιότυπων από τις δοκιμές εξέλιξης του νέου της ηλεκτρικoύ SUV ή κατά την ίδια «πενταθέσιο Sport Fastback», το οποίο, όπως σημειώνει, θα εγγυάται «ευελιξία και οδηγική ευχαρίστηση» αντάξια της παράδοσης που έχει δημιουργήσει η A110.

To δεδομένο είναι πάντως ότι το A390 θα προσφέρει υψηλότερα μεγέθη ισχύος από την A110 R καθώς η κορυφαία έκδοσή του θα επωφεληθεί από μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία θα εγγυώνται απόδοση που θα υπερβαίνει τους 600 ίππους και χρόνο επιτάχυνσης από 0-100/χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Τις προδιαγραφές της αναμένεται να συμπληρώσουν η παρουσία τετρακίνησης ως απόρροια των πολλαπλών μοτέρ αλλά και σύστημα διαχείρισης ροπής. Να σημειωθεί ότι σε κάθε περίπτωση θα υπάρξουν και υποδεέστερης ισχύος και πιο προσιτές εκδόσεις με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Προς το παρόν η A390 συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στο σουηδικό βορρά αλλά και στις εγκαταστάσεις της Michelin στο Ladoux η οποία και έχει αναλάβει την εξέλιξη των ελαστικών του μοντέλου το οποίο θα είναι διαθέσιμο με ελαστικά Pilot Sport EV ή Pilot Sport 4S 21 ιντσών.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το ηλεκτρικό μοντέλο θα διαθέτει πέντε προγράμματα οδήγησης εκ των οποίων το ένα θα φέρει την ονομασία Track και θα προσφέρει ρυθμίσεις που θα ευνοούν μια πιο δυναμική οδήγηση. Επίσης έχει εξελιχθεί και ένα σύστημα ήχου το οποίο θα αποτελεί αποκλειστικότητα για το μοντέλο και θα προσφέρει ένα soundtrack αντάξιο των παραπάνω επιδόσεων.

Αφετηρία για το μοντέλο θα αποτελέσει η πλατφόρμα AmpR Medium η οποία ωστόσο θα αποτελεί μετεξέλιξη της ομώνυμης αρχιτεκτονικής των Renault Scenic και Ariya καθώς θα φιλοξενεί αφενός τρία μοτέρ και αφετέρου, η Alpine θα κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις συνεπικουρουμένων των μεγαλύτερων μετατροχίων και του νέου συστήματος πέδησης, ούτως ώστε να εξασφαλίζει στο A390 την οδηγική συμπεριφορά που επιθυμεί.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο αν και η έκδοση παραγωγής θα έχει πιο προσγειωμένα χαρακτηριστικά σε σχέση με το πρωτότυπο A390_β, είναι σαφές από τις λεπτομέρειες όπως τα φωτιστικά σώματα όσο και η διάτρητη γρίλια ότι οι Γάλλοι επιδιώκουν να μείνουν όσο το δυνατόν πιο κοντά στην επιβλητική σχεδίαση του concept car. To ίδιο θα ισχύσει και για τις αναλογίες του μοντέλου καθώς βάσει των όσων έχει κοινοποιήσει η Alpine, η έκδοση παραγωγής θα έχει διαστάσεις 4,615 μ. μήκος, 1,885 μ. πλάτος και 1,532 μ. ύψος δημιουργώντας τη σιλουέτα ενός δυναμικού fastback.

Εκεί που αναμένονται πιο εκτεταμένες αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα είναι στα ενδότερα με μια πιο συμβατική διάταξη από όπου όμως δεν θα λείπουν τα πολυτελή υλικά και μια αισθητική που να αντικατοπτρίζει τις δυνατότητες του μοντέλου. Στα στοιχεία του εσωτερικού θα συγκαταλέγεται και ένα νέο σχεδιασμού τιμόνι επενδεδυμένο με Alcantara με επιρροή από τα αγωνιστικά μονοθέσια της Alpine στην F1 και διακόπτες για τα προγράμματα οδήγησης, τον έλεγχο της φόρτισης, την ρύθμιση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας αλλά και το OV, (Οvertake) το διακόπτη για το overboost.

Να σημειωθεί ότι εκτός από το A390 και το ήδη γνωστό A290 η Alpine έχει στα σχέδιά της συνολικά επτά νέα μοντέλα έως το 2030 εκ των οποίων δύο SUV τα οποία αναμένονται το 2027 και το 2028, η ηλεκτρική διάδοχος της A110, μια roadster παραλλαγή της και ένα τετραθέσιο sport coupe.