Σε μια περιοχή των ΗΠΑ και μια του Καναδά που ανακαλύπτονται συχνά απολιθώματα δεινοσαύρων είχαν ανασυρθεί και κάποια απολιθώματα που δεν είχε επιτευχθεί η ταυτοποίηση τους. Ειδικοί που τα μελέτησαν κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ανήκουν σε ένα άγνωστο μέχρι σήμερα είδος δεινοσαύρου κύριο χαρακτηριστικό το οποίο είναι το παράξενο κρανίο του.
Οι ερευνητές ονόμασαν το νέο είδος Mercuriceraptor (Ερμηκεράτωψ) που σημαίνει Ερμής με κεφάλι που έχει κέρατα. Το όνομα αυτό επιλέχθηκε γιατί το κρανίο του δεινοσαύρου θύμισε στους ερευνητές το κράνος που φοράει στο κεφάλι του ο αγγελιοφόρος των θεών. «O Mercuriceraptor διαθέτει ένα κρανίο παρόμοιο με το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί μέχρι σήμερα στον κόσμο των δεινοσαύρων» αναφέρει ο καθηγητής Ντέιβιντ Εβανς, έφορος στο Βασιλικό Μουσείο του Οντάριο στον Καναδά εκ των επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας. Ο Mercuriceraptor ήταν ένα φυτοφάγο είδος που ζούσε προς το τέλος της εποχής των δεινοσαύρων πριν από περίπου 77 εκ. έτη. Εφτανε σε μήκος τα 6 μέτρα και το βάρος του ξεπερνούσε τους δύο τόνους.