Από τις 23 ως τις 26 Ιουνίου, το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό και παρουσιάζει το τετραήμερο πρόγραμμα εκδηλώσεων, με ελεύθερη είσοδο, υπό τον τίτλο «Metamorphosis: To KΠΙΣΝ στον Κόσμο».
Ασφυκτικά γεμάτη η Σκάλα του Μιλάνου την περασμένη Κυριακή 5 Ιουνίου σε μια βραδιά όπου ο ενθουσιασμός και η συγκίνηση περίσσευαν.
Είναι, άραγε, η μουσική; Οι γοητευτικές άριες, τα εκτενή ντουέτα, οι εντυπωσιακές σκηνές του πλήθους και φυσικά το περίφημο θριαμβικό εμβατήριο;
Το βασισμένο στην ομότιτλη όπερα του Νικολάι Ρίμσκι-Κόρσακοφ μπαλέτο «Ο Χρυσός Πετεινός» που παρουσιάζεται στο πλαίσιο της τρέχουσας σεζόν του American Ballet Theater
Φόρος τιμής στον Λευτέρη Βογιατζή είναι το πρώτο ανέβασμα όπερας στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων.
Στις αρχές Μαΐου ο Αντριου Ε. Κρέιμερ, ανταποκριτής των «New York Times» στη Μόσχα, δέχθηκε στο κινητό του ένα τηλεφώνημα από τον ρώσο υπουργό Εξωτερικών:
Ο Λεωνίδας Καβάκος έχει συνεργαστεί αρκετές φορές με τη Φιλαρμονική της Γαλλικής Ραδιοφωνίας, την ορχήστρα με την οποία θα τον δούμε σε λίγες ημέρες στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Μύρων Μιχαηλίδης τηλεφώνησε στον Σίμο Κακάλα
«Σκέφτομαι αυτό το σπίτι τώρα ως το πραγματικό μου σπίτι, στο οποίο κάποια μέρα, αν θέλει ο Θεός, θα αποσυρθώ.
Η αντίστιξη μιας προσφυγικής λέμβου με έναν - ειδυλλιακό υπό άλλες συνθήκες - ήλιο επάνω από το Αιγαίο είναι μια από τις πλέον διαδεδομένες φωτογραφίες του βραβευμένου, πλέον, με Πούλιτζερ Γιάννη Μπεχράκη.
Ο Γιόχεν Σάντιγκ θυμάται τον πατέρα του να του μιλά για το «Γερμανικό Ρέκβιεμ» του Μπραμς όταν ήταν παιδί. Του εξηγούσε πόσο σημαντικό έργο είναι, πόσο καίρια θέση κατέχει στην ίδια την ιστορία της μουσικής.
Αν το αφτί σας αντέχει το... ανυπόφορο φάλτσο, τότε το διάρκειας τριάμισι λεπτών βίντεο με τίτλο «Η Φλόρενς Φόστερ Τζένκινς κατακρεουργεί τον Μότσαρτ»,
Η «Φόνισσα» του Γιώργου Κουμεντάκη τάραξε τα νερά την περυσινή καλλιτεχνική περίοδο κερδίζοντας στοίχημα πολλαπλό:
«Μας μισούσε ο Βούλγαρος!» ούρλιαζε οργισμένη η μεσόκοπη κυρία απολαμβάνοντας αυτάρεσκα τα επιδοκιμαστικά βλέμματα της παρέας της. Ηταν Καλοκαίρι του 2009, η πρεμέρα των «Περσών» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία του Ντίμιτερ Γκότσεφ είχε μόλις ολοκληρωθεί στην Επίδαυρο με το κοινό να διχάζεται στους μεν που χειροκροτούσαν μ΄ενθουσιασμό και στους δε που αποδοκίμαζαν με αγανάκτηση...Η αντίδραση, ασφαλώς, δεν ήταν πρωτόγνωρη.
Προϋπήρξαν εκείνοι που εργάστηκαν σκληρά για το κοινό όραμα, που αφιέρωσαν τη ζωή τους στη δημιουργία οργανισμού όπερας και στην Ελλάδα:
Για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ - όσους κινούνται στον χώρο του πολιτισμού στην προκειμένη περίπτωση - ήταν η πλέον αναμενόμενη ίσως συνέντευξη Τύπου της σεζόν.
«Είμαστε στο Παρίσι και είμαστε ασφαλείς». Με αυτή τη φράση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κινέζος χορογράφος Τάο Γιε
Δημοσιεύθηκε πριν από μερικές ημέρες και είναι πράγματι εντυπωσιακό! Πενήντα κορυφαίες προσωπικότητες της τέχνης και της διανόησης απευθύνουν επιστολή-έκκληση
Γεννήθηκαν την ίδια χρονιά, το 1685, σε κοντινές πόλεις, αλλά δεν συναντήθηκαν ποτέ μεταξύ τους.