Προτιμά τα biometrics παρά τους κωδικούς πρόσβασης το 93% των καταναλωτών

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών – 93% – προτιμά τη χρήση biometrics από τη χρήση κωδικών πρόσβασης (passwords), για την εξακρίβωση της ταυτότητάς τους σε πληρωμές αλλά και άλλες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών – 93% – προτιμά τη χρήση biometrics από τη χρήση κωδικών πρόσβασης (passwords), για την εξακρίβωση της ταυτότητάς τους σε πληρωμές αλλά και άλλες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.
Το γεγονός αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η χρήση biometrics (όπως το δακτυλικό αποτύπωμα ή η ίριδα του ματιού) εξαλείφει ουσιαστικά την όποια προσπάθεια του χρήστη για να θυμάται τον κωδικό πρόσβασής του.
Ωστόσο, ενώ το 92% των επαγγελματιών του τραπεζικού κλάδου επιθυμούν την υιοθέτηση της βιομετρικής τεχνολογίας, μόνο το 36% εξ’ αυτών αισθάνονται ότι διαθέτουν την κατάλληλη εμπειρία για την επιτυχή εφαρμογή της.
Με στόχο την αντιμετώπιση της πρόκλησης αυτής, η Mastercard και το Τμήμα Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης (Department of Computer Science), ένωσαν τις δυνάμεις για να διερευνήσουν αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη τεχνολογία και να αναπτύξουν μία σειρά από κατευθυντήριες γραμμές, σχεδιασμένες για να βοηθήσουν τους τραπεζικούς οργανισμούς να αντιληφθούν και να εφαρμόσουν με επιτυχία τη βιομετρική τεχνολογία.
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, είναι μια ολοκληρωμένη έρευνα με τίτλο «Mobile Biometrics in Financial Services: A Five Factor Framework».
Η περίληψη της έρευνας (διαθέσιμη εδώ) περιλαμβάνει την ανάλυση όλων των κρίσιμων ζητημάτων που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες του κλάδου των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, έτσι ώστε να καθοδηγούν τις δραστηριότητές τους με επιτυχία στον κόσμο των biometrics.
Η έρευνα βασίζεται στην επιτυχία του Πλαισίου των Πέντε Παραγόντων (Five Factor Framework ):
1. Απόδοση
2. Χρηστικότητα
3. Διαλειτουργικότητα – η δυνατότητα η λύση να έχει εφαρμογή σε ένα μεγάλο εύρος συσκευών
4. Ασφάλεια
5. Προστασία απορρήτου
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk