Το ενιαίο brand φυσική εξέλιξη για ΟΤΕ-COSMOTE

Στην καθιέρωση ενιαίας εμπορικής μάρκας προχωρούν ΟΤΕ και COSMOTE. Η μάρκα COSMOTE, με ανανεωμένο, μοντέρνο λογότυπο που θα αναδεικνύει την παρουσία του ΟΤΕ, θα «ντύσει» σύντομα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου σε σταθερή, κινητή και internet.

Στην καθιέρωση ενιαίας εμπορικής μάρκας προχωρούν ΟΤΕ και COSMOTE. Η μάρκα COSMOTE, με ανανεωμένο, μοντέρνο λογότυπο που θα αναδεικνύει την παρουσία του ΟΤΕ, θα «ντύσει» σύντομα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου σε σταθερή, κινητή και internet. Ο Όμιλος προχώρησε σε επίσημες ανακοινώσεις στις 24 Σεπτεμβρίου και το λανσάρισμα του κοινού brand θα πραγματοποιηθεί το προσεχές διάστημα, επισφραγίζοντας το αλληλένδετο των δραστηριοτήτων, της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας του Ομίλου ΟΤΕ.
Με το νέο εμπορικό σήμα, ο όμιλος ΟΤΕ εξελίσσει τον επιχειρηματικό σχεδιασμό του, προσφέροντας ολοκληρωμένες, καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών των πελατών του, με ενιαίο και εύκολα διαχειρίσιμο, πλέον, τρόπο, αποτελώντας την εγγύηση για την αναβαθμισμένη και ολοκληρωμένη εμπειρία των συνδρομητών του.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, από τη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά του, έθεσε ως βασικό στόχο το μετασχηματισμό του ΟΤΕ σε μια σύγχρονη και ανταγωνιστική επιχείρηση. Με τον πελάτη στο επίκεντρο και προωθώντας την ταχεία λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, η οποία τώρα πιστοποιείται με την υιοθέτηση ενιαίου brand, πραγματοποιείται αυτό που ο ίδιος ο κ. Τσαμάζ χαρακτηρίζει «φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ». «Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι αυτό συνδυάζουμε τα δυνατά σημεία των δύο brands, OTE και COSMOTE, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Αυτή είναι η τάση της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, ο καταναλωτής θέλει ένα σημείο αναφοράς», ανέφερε ο Πρόεδρος του Ομίλου ΟΤΕ.
Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα
Την τελευταία πενταετία, ο ΟΤΕ παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία εμφανίζει ιδιαίτερες αντοχές και βγαίνει ενισχυμένος από την κρίση, ανταποκρινόμενος επιτυχώς στις τάσεις της εγχώριας και διεθνούς αγοράς. Στην πιο πρόσφατη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του, ο Όμιλος ανακοίνωσε ότι τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το Β΄ τρίμηνο του 2015 ανήλθαν σε €47,2 εκατ., με τα έσοδα της εταιρείας να καταγράφουν την καλύτερη επίδοση της επταετίας λόγω των αυξημένων ροών από τη σταθερή τηλεφωνία, τις ευρυζωνικές υπηρεσίες λιανικής, τα δίκτυα κινητής 4G και 4G+ και τον OTE TV, ο οποίος εξελίσσεται σε επιχειρηματική επιτυχία. Παράλληλα, το αποτελεσματικό μάνατζμεντ έδρεψε καρπούς, με μείωση του καθαρού δανεισμού κατά πάνω από 30%, από €1,55 δισ. το Β΄ τρίμηνο του 2014 σε περίπου €1 δισ., ενώ ο Όμιλος διένειμε και μέρισμα στους μετόχους για πρώτη φορά σε 4 χρόνια. Το επιχειρηματικό μοντέλο του ΟΤΕ αποδεικνύεται ανθεκτικό, σύμφωνα με τους οικονομικούς αναλυτές, οι οποίοι τονίζουν ιδιαίτερα το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη. Πρόσφατα η S&P αναβάθμισε τον ΟΤΕ σε Β+ παρά την οικονομική συγκυρία στη χώρα.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk