Συμβουλές για την ανάπτυξη brands και επιχειρήσεων προκειμένου να τοποθετηθούν καλύτερα στην αγορά, να εξοικειωθούν με τις προκλήσεις που φέρνουν οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές παρέχει εδώ και λίγο καιρό η Alternative iGrow.
Η εταιρεία ιδρύθηκε από δύο έμπειρα στελέχη της αγοράς, την κυρία Νίκη Συροπούλου και τον κ. Τίτο Σιμιτζή, και απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επιδιώκουν να έχουν ηγετικό ρόλο στον κλάδο τους και να προετοιμαστούν για τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις.
Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες στρατηγικής για την τοποθέτηση στην αγορά και την ανάπτυξη προϊόντων, καθώς και για την εξοικείωση με τις τεχνολογικές αλλαγές. Η Alternative iGrow διατηρεί συνεργασία με το Singularity University και παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες όπως το brand tuning, το future lab και το product maker. «Ουσιαστικά ευθυγραμμίζουμε brands, τα φέρνουμε στο σήμερα και τα προετοιμάζουμε για το αύριο» λέει η συνιδρύτρια της εταιρείας.
Παράλληλα παρέχει υπηρεσίες rebranding μέσα από ένα διήμερο εργαστήριο, μέσα από το οποίο το brand αποδομείται, αναδομείται και προσαρμόζεται στο σήμερα, εξηγεί η συνιδρύτρια της Alternative iGrow. Ηδη στο πελατολόγιο της εταιρείας συγκαταλέγονται μεγάλες επιχειρήσεις, κάποιες εκ των οποίων πολυεθνικές. «Από τις επιχειρήσεις λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων ως τις φαρμακευτικές, ασφαλιστικές και τράπεζες οι αλλαγές είναι μεγάλες όχι μόνο στην τεχνολογία αλλά και στον τρόπο που οι καταναλωτές εξοικειώνονται με την τεχνολογία και απαιτούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Το μάρκετινγκ, η στρατηγική των μαρκών και η ανάπτυξη προϊόντων δεν είναι πια τα ίδια στη δικτυωμένη κοινωνία» σημειώνει η κυρία Συροπούλου.

«Οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων θα πρέπει να φέρουν σε επαφή τα προϊόντα με το κοινό τους μέσα από πλατφόρμες δικτυωμένων καταναλωτών και να δημιουργήσουν κοινότητες μέσα από το crowd sourcing αλλά και ανοιχτά συστήματα καινοτομίας που θέτουν το προϊόν στο επίκεντρο των δικτυωμένων κοινοτήτων»
συνεχίζει.
Σύμφωνα με τον κ. Σιμιτζή, μεγάλες προκλήσεις θα φέρει στην αγορά το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) λόγω της διασύνδεσης μηχανών και συσκευών. Ο συνιδρυτής της Alternative iGrow υπογραμμίζει την ανάγκη οι επιχειρήσεις να επιδιώξουν να γίνουν μέρος αυτής της μετάβασης.
Παράλληλα μεγάλες αλλαγές στην παραγωγή και στην κατανάλωση θα επιφέρει σε βάθος δεκαετίας το 3D printing. Η κυρία Συροπούλου υπογραμμίζει την ανάγκη οι σημερινοί φοιτητές, οι εταιρείες και οι επαγγελματίες να κατανοήσουν τη σημασία αυτής της τεχνολογίας και να δουν πώς μπορούν να προσαρμόσουν τις ιδέες ή τα προϊόντα τους υπό αυτό το πρίσμα.

«Θα πρέπει να προσπαθήσουν να καταλάβουν πώς να φτιάξουν tailor-made προϊόντα, όπως π.χ. κοσμήματα, ορθοπαιδικά είδη, wearables κ.ά., ώστε να δημιουργηθεί μια νέα βιομηχανία στην Ελλάδα»
σημειώνει.
Παράλληλα αναφέρει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να έρθουν κοντά στην κοινωνική δικτύωση, «κάτι που έχει να κάνει με τον τρόπο με τον οποίο καταλαβαίνουμε τον καταναλωτή, αναπτύσσουμε προϊόντα και μπορούμε να αξιοποιήσουμε καλύτερα την κοινότητά μας» συμπληρώνει.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ