Σε τεταμένη ατμόσφαιρα ξεκινά η δίκη των μελών του πληρώματος του νοτιοκορεατικού φέρι, το οποίο βυθίστηκε στα μέσα του Απριλίου, αφήνοντας 300 νεκρούς και αγνοούμενους.

Ο καπετάνιος και τρία ακόμη μέλη του πληρώματος κατηγορούνται για ανθρωποκτονία εξ αμελείας, που επισύρει την θανατική ποινή. Αλλα έντεκα άτομα κάθονται στο εδώλιο.

Περί τους 60 θανατοποινίτες βρίσκονται στις φυλακές της Νότιας Κορέας, ωστόσο εκτελέσεις δεν πραγματοποιούνται από το 1997.

Το πλοίο μετέφερε 476 άτομα, ανάμεσά τους 325 μαθητές.

Το πλήρωμα κατηγορείται ότι εγκατέλειψε το πλοίο που βυθιζόταν μαζί με εκατοντάδες παγιδευμένους επιβάτες.

Ο μέχρι σήμερα απολογισμός είναι 172 διασωθέντες, 292 νεκροί και 12 αγνοούμενοι. Οι δύτες εξακολουθούν να ερευνούν το πλοίο.

Η τραγωδία συγκλόνισε την κοινή γνώμη, τόσο λόγω του νεαρού της ηλικίας των θυμάτων, όσο και λόγω των αποκαλύψεων της έρευνας που έφερε στο φως την ανεπάρκεια του πληρώματος, αλλά και την ανευθυνότητα και τη διαφθορά των Αρχών.

Η αστυνομία αναζητεί ακόμη τον Γιού Μγιούνγκ-ουν, τον αρχηγό της οικογένειας που ελέγχει την ναυτιλιακή εταιρεία Chonghaejin Marine, στην οποία ανήκε το Sewol. Η κόρη του Γιου σομ-να συνελήφθη στις αρχές του Ιουνίου στο Παρίσι.

Ο δισεκατομμυριούχος εφοπλιστής θεωρείται ύποπτος για απάτες, για μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας και για άλλες παραβάσεις που προκάλεσαν το ναυάγιο.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της έρευνας, το φορτίο που μετέφερε το οχηματαγωγό ήταν τουλάχιστον διπλάσιο του επιτρεπόμενου, ενώ η προσθήκη καμπινών είχε επηρεάσει την ευστάθεια του πλοίου.

Επιπλέον, το πλήρωμα δεν είχε εκπαιδευθεί στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας.