Ο τίτλος του μοντέλου με τις περισσότερες πωλήσεις στην ελληνική αγορά ανήκει εδώ και μήνες στο Yaris, άρα η παραμικρή αλλαγή στο ιαπωνικό supermini έχει ξεχωριστή σημασία για το ελληνικό κοινό.
Πόσω μάλλον αν σκεφτεί κανείς ότι η ανανέωση που υπέστη πρόσφατα δεν αφορά μόνο τις συνήθεις αισθητικές διαφοροποιήσεις αλλά «εμβαθύνει» στους τομείς της οικονομίας, της απόδοσης, των εκπομπών ρύπων και της οδικής συμπεριφοράς του.
Η νέα μάσκα παραπέμπει άμεσα στην εικόνα του μικρότερου νέου Aygo, με τα μπροστινά φώτα να είναι τεχνολογίας LED στα κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού και τα πίσω φωτιστικά σώματα να έχουν ανασχεδιασθεί.
Στον θάλαμο επιβατών η Toyota έχει αλλάξει σχεδόν κάθε επιφάνεια χρησιμοποιώντας νέα υλικά στο ταμπλό, στις πόρτες και στα καθίσματα, πιο μαλακά στην αφή πλαστικά αλλά και νέα οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα.
Οι διαθέσιμοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές δεν διαφοροποιούνται ενώ αρκετή δουλειά έχει γίνει σε σημεία που δεν φαίνονται, όπως στην ανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση με τη σκληρότερη αντιστρεπτική ράβδο και τα πιο μαλακά ελατήρια που σε συνδυασμό με την μπροστινή ανάρτηση αναμένεται να προσφέρουν περισσότερη άνεση και βελτιωμένη ποιότητα κύλισης.
Το ζητούμενο για την ιαπωνική φίρμα ήταν να αναβαθμίσει το Yaris σε κάθε επίπεδο, επιθυμία που επέβαλε νέες ρυθμίσεις στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης και βελτίωση της ηχομόνωσης ακόμη και στη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων στο παρμπρίζ.
Με βάρος από 980 κιλά, το νέο Yaris θα διατίθεται στη χώρα μας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με δύο κινητήρες βενζίνης –τρικύλινδρο 1,0 λίτρου απόδοσης 69 ίππων, τετρακύλινδρο 1.329 κ.εκ. ισχύος 99 ίππων -, έναν πετρελαιοκινητήρα 1,4 λίτρων απόδοσης 90 ίππων και την υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1.497 κ.εκ. που συνδυαστικά με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 100 ίππους.
Ολες οι εκδόσεις πλην της 1.33 VVT-i απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας ενώ το υβριδικό Yaris εκλύει πλέον μόλις 75 γραμμ./χλμ. CO2, μέγεθος χαμηλότερο από κάθε άλλο στα υβριδικά μοντέλα που δεν είναι plug-in hybrid.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ