Honda Civic 1.6 i-DTEC: Στην ουσία των πραγμάτων

Προσπερνώντας την προχωρημένη αισθητική ορισμένων σημείων του, κάτι που σε κάνει να λες «ναι» ή «όχι» για αυτό από την πρώτη ματιά, το Civic 1.6 i-DTEC είναι υπόδειγμα μοντέλου για το πώς ο πετρελαιοκινητήρας αναδεικνύει την υπόστασή του στον δρόμο.

Προσπερνώντας την προχωρημένη αισθητική ορισμένων σημείων του, κάτι που σε κάνει να λες «ναι» ή «όχι» για αυτό από την πρώτη ματιά, το Civic 1.6 i-DTEC είναι υπόδειγμα μοντέλου για το πώς ο πετρελαιοκινητήρας αναδεικνύει την υπόστασή του στον δρόμο.
Το δεδομένα ικανό πλαίσιο του αυτοκινήτου αποτελεί τη βάση για τη χρήση ενός μοτέρ που ικανοποιεί με τα περιβαλλοντικά του χαρακτηριστικά του -θεωρητική κατανάλωση 3,7 λίτρα /100 χλμ., εκπομπές CO2 98 γραμμ./χλμ. – αλλά κυρίως αναδεικνύει την ικανότητά του να οδηγηθεί σβέλτα χάρη στους 120 ίππους και τα 300 Nm ροπής του.
Οι σπορτίφ προοπτικές του Civic γίνονται αντιληπτές ήδη από τον τρόπο που κάθεσαι στο αριστερό κάθισμα, από το κούμπωμα του επιλογέα των 6 ταχυτήτων και από το γρήγορο, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι ενώ η ανάρτηση προτάσσει την οδηγική ευχαρίστηση έναντι της άνεσης.
Δρόμοι με συνεχείς στροφές αποτελούν την παιδική χαρά του Civic 1.6 i-DTEC, που λόγω ροπής δεν σε βάζει στη διαδικασία να αυξήσεις τις στροφές του κινητήρα για να κινηθείς γρήγορα.
Αν λοιπόν το ζητούμενο είναι ένα diesel μοντέλο που πρέπει να συνδυάζει οικονομία καυσίμου και οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά, αυτή η έκδοση είναι φτιαγμένη από τα σωστά υλικά.
Χρειάζεται σίγουρα μια περίοδος προσαρμογής στο εσωτερικό κάθε Civic λόγω του πολύπλοκου ταμπλό του και των πολυεπίπεδων ενδείξεων και αρκετή εξοικείωση με κάποιες εργονομικά παράξενες επιλογές, αλλά οι χώροι για τα πόδια των επιβατών μπροστά και πίσω και τα 407 λίτρα στον χώρο αποσκευών σε αποζημιώνουν.
Highlight στο εσωτερικό του αποτελούν τα αναδιπλούμενα έδρανα των πίσω καθισμάτων, κάτι που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο μικρομεσαίο hatchback, ανεξαρτήτως χαρακτήρα και τιμής πώλησης. Στο Civic 1.6 i-DTEC αυτή ξεκινά από τα 21.170 ευρώ (Comfort), φτάνει τα 22.770 ευρώ (Sport) και χωρίς να είναι η χαμηλότερη της κατηγορίας αντικατοπτρίζει ευθέως τον εξοπλισμό και τις ικανότητές του.
Μικρά νέα

Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης Alfa Premium Choice, οι υποψήφιοι αγοραστές Alfa MiTo και Giulietta μπορούν να προκαταβάλουν το 50% της αξίας τους και με την παρέλευση άτοκης περιόδου χάριτος 12 μηνών θα μπορούν να αποπληρώσουν το υπόλοιπο 50% τοις μετρητοίς ή να ζητήσουν την επαναχρηματοδότησή του μέσω της FGA Bank.

Φουσκωτές ζώνες ασφαλείας για όλους

Ετοιμη να διαθέσει, σε όποια αυτοκινητοβιομηχανία ενδιαφερθεί, την τεχνολογία της για τις φουσκωτές ζώνες ασφαλείας που χρησιμοποιεί ήδη από το 2010 στις ΗΠΑ είναι η Ford. Ταυτόχρονα η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί πλέον ευκολότερα να χρησιμοποιηθεί ευρύτερα στον κλάδο των μεταφορών προσώπων σε ξηρά, θάλασσα και αέρα.
116 συμμετοχές στο Ιστορικό Ακρόπολις

Με κέντρο την πόλη της Ιτέας και Ειδικές Διαδρομές στην καρδιά της Στερεάς Ελλάδας, θα πραγματοποιηθεί από τις 5 ως τις 9 Ιουνίου το 13ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Στον φετινό αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή 116 πληρώματα από 14 χώρες, με αυτοκίνητα που έχουν κατασκευασθεί από το 1953 ως το 1985.
F1: Νέες γόμες σχεδιάζει η Pirelli

Ετοιμη να παρουσιάσει διαφορετικές γόμες για τα μπροστινά και τα πίσω ελαστικά των μονοθεσίων προκειμένου να αυξήσει τις επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς στη σταθερότητά τους είναι η Pirelli, όπως αποκάλυψε ο αγωνιστικός της διευθυντής Paul Hembery, ενώ εκκρεμεί η απόφαση για την παραμονή της στην F1 μετά το 2016.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk