Στις 2 Ιουνίου έχει εγκαίνια το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen Designer Outlet Athens στα Σπάτα. Πρόκειται για μια επένδυση 100 εκατ. ευρώ, θα απασχολεί 1.000 εργαζόμενους και θα διαθέτει 110 καταστήματα, με εκπτώσεις από 35 ως 70%.
Υστερα από μεγάλες καθυστερήσεις, (λόγω γραφειοκρατίας) αφού το 2004 υπήρξε η συμφωνία με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων BlueHouse Development με την συνεργάστηκαν για το συγκεκριμένο έργο, τελικά το εκπτωτικό χωριό θα ανοίξει τις πύλες φέτος το καλοκαίρι, αναμένοντας να πραγματοποιήσει τζίρο 100 εκατ. ευρώ τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας του, όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας, σε χθεσινή παρουσίαση του project.
Η McArthurGlen Group, είναι η ηγέτιδα στην αγορά των Designer Outlets στην Ευρώπη, διαθέτοντας 19 Designer Outlets σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, καταλαμβάνοντας περισσότερο από 500.000 τ.μ. εμπορικών χώρων, ενώ το McArthurGlen Athens αποτελεί το 20ο κέντρο της McArthurGlen. Το υπαίθριο, δύο επιπέδων, McArthurGlen Athens, εκτείνεται σε 21.000 τ.μ. και θα προσφέρει 100 καταστήματα ένδυσης, υπόδυσης, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, 10 εστιατόρια και καφέ, καθώς και 2.000 θέσεις στάθμευσης.
Το McArthurGlen Athens θα περιλαμβάνει επώνυμες μάρκες ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ και είδη σπιτιού, όπως Versace, Cavalli, Moschino, Ferre, Trussardi, Richmond, Brooks Brothers, Replay, Tommy Hilfiger, Timberland, Nautica, Gant, Lacoste και Columbia.
Όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα McArthurGlen Designer Outlets σε όλη την Ευρώπη, έτσι και στην Αθήνα, όλες οι μάρκες θα διαχειρίζονται τα καταστήματά τους, αλλά θα υποστηρίζονται από το McArthurGlen Retail Academy. Το McArthurGlen Retail Academy συνεργάζεται με τις μάρκες πάνω σε όλες τις πτυχές του λιανεμπορίου, από την εύρεση του κατάλληλου προσωπικού και την εκπαίδευσή του, μέχρι τα εμπορεύματα, τις τιμές, το merchandising και τον σχεδιασμό των καταστημάτων.
Το McArthurGlen Athens βρίσκεται σε απόσταση 30 λεπτών από το κέντρο της Αθήνας και κοντά στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Η τοποθεσία θεωρείται ιδανική για να προσελκύσει και τα 6 εκατ. τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα ετησίως, συμβάλλοντας έτσι στην ανάδειξη της περιοχής των Σπάτων σε τουριστικό προορισμό μέσα στο ευρύτερο λεκανοπέδιο Αττικής, όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας.
Ο γενικός διευθυντής της McArthurGlen στην Ελλάδα, κ. Γιάννης Κασιμάτης δήλωσε σχετικά ότι «παρόλο την κρίση, πιστεύουμε ότι εισάγουμε μια νέα φιλοσοφία αγορών στο ελληνικό λιανεμπόριο. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας μοναδικής και ευχάριστης ατμόσφαιρας για τους καταναλωτές στην οποία θα μπορούν να βρουν τις αγαπημένες τους μάρκες σε τιμές 35-70% χαμηλότερα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».
Ο κ. Γιάννης Γκάνος, εκ μέρους της Bluehouse Development, δήλωσε σχετικά με τη συγκεκριμένη επένδυση «Η κοινή μας προσπάθεια που ξεκίνησε το 2003, αποτελεί σήμερα την πρώτη σημαντική ξένη επένδυση που υλοποιείται στην Ελλάδα μετά την κρίση και ελπίζουμε να αποτελέσει το εφαλτήριο μίας νέας εποχής».
Σημειώνεται ότι τα McArthurGlen Designer Outlets είναι μέλος της McArthurGlen Group, ηγέτιδας και πρωτοπόρου στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη. Το Group το οποίο απαρτίζεται σήμερα από 19 κέντρα, εισήγαγε το concept των designer outlets στην Ευρώπη το 1995. Τα 75 εκατομμύρια καταναλωτών που επισκέπτονται τα κέντρα κάθε χρόνο, προσελκύονται από τις χαμηλότερες τιμές κατά 35-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής που ισχύουν όλο το χρόνο σε προϊόντα πολυτελείας, designer και high street μόδας. Το portfolio του Group, που περιλαμβάνει και το μεγαλύτερο designer outlet της Ευρώπης, το Serravalle Designer Outlet κοντά στο Μιλάνο, προσφέρει συνολικά 500.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικών χώρων. Σε αυτά θα προστεθούν ακόμη 100.000 τετραγωνικά μέτρα το 2011 και το 2012. Νέες τοποθεσίες κέντρων αποτελούν η Αθήνα (2011) και το Neumόnster κοντά στο Αμβούργο (2012).