Ο θάνατος του Τάκη Σπυριδάκη, πέρα από τη θλίψη, έφερε σε πολλούς από εμάς μνήμες από τη «Γλυκιά Συμμορία» του Νίκου Νικολαΐδη. Μία ταινία του 1983 που σημάδεψε μια γενιά και πολλούς μας έφερε πρώτη φορά σε επαφή με τον Σπυριδάκη. Η υποβλητική μουσική ήταν γραμμένη από τον Γιώργο Χατζηνάσιο και είναι αναπόσπαστο κομμάτι εκείνης της ταινίας και όχι απλά μια υπόκρουση. Οι ατμόσφαιρες που δημιούργησε ο Χατζηνάσιος πρωταγωνιστούσαν τόσο στο κλίμα όσο και στην εξέλιξη. Υπηρέτησε απόλυτα το όραμα του Νικολαΐδη και τις ανάγκες για ιδιαίτερες ηχητικές αποχρώσεις.
Οσο κι αν θα ορκιζόταν κάποιος πως στη μουσική της ταινίας ακούει και φυσικά όργανα, όλη η μουσική είναι γραμμένη με τη βοήθεια της τεχνολογίας της εποχής και προσπάθησαν να τα φέρουν όσο το δυνατό στον φυσικό τους ήχο με τη χρήση equalizer.
Αν και ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει τον Γιώργο Χατζηνάσιο ως συνθέτη τραγουδιών, η θητεία του στο σινεμά είναι πολύ μεγάλη. Εγραψε μουσική σε περισσότερες από τριάντα ταινίες, μεταξύ των οποίων στην «Πρωινή περίπολο» του Νικολαΐδη (1987), στο «Νοκ άουτ» του Παύλου Τάσιου (1986), όπου μεταξύ άλλων τραγούδησε και ο Παύλος Σιδηρόπουλος, στο «Αγκίστρι» του Ερρίκου Ανδρέου (1976), στον «Βάλτο» του Ντίνου Δημόπουλου (1973) και στην ταινία «Ενα γελαστό απόγευμα» του Ανδρέα Θωμόπουλου, το 1979, στο οποίο soundtrack τραγουδούσε η Δήμητρα Γαλάνη.
Οπου χρειάστηκε δηλαδή έγραψε και τραγούδια που ακούγονταν στις ταινίες αλλά κυρίως λειτούργησε ως παίκτης ομάδας, ως ένας μεγάλος τεχνίτης στο να γράφει μουσική που «υποβάλλει» το συναίσθημα.
Οι σπουδές του στο πιάνο και η ευρεία γκάμα της μουσικής που σπούδασε και έπαιξε ως σολίστας, τον βοήθησαν στο να γράψει μουσική για ταινίες που είχαν σαφώς διαφορετικές ανάγκες και χρειάζονταν έναν συνθέτη που να μπορεί να κινηθεί με ευελιξία. Πέρα από τον κινηματογράφο έγραψε μουσική σε είκοσι πέντε θεατρικά έργα και σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές.
(Λίγοι ίσως γνωρίζουν πως για δύο από τους τέσσερις βασικούς ρόλους της «Γλυκιάς συμμορίας» είχαν γίνει από τον Νικολαΐδη προτάσεις στην Βασίλη Παπακωνσταντίνου και στην Τάνια Τσανακλίδου, οι οποίοι λόγω υποχρεώσεων δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στο πρόγραμμα των γυρισμάτων.)