Προσθήκες αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων σε δημοφιλή μη SUV μοντέλα της όπως η Octavia και η Octavia Combi (τα οποία διατίθενται ήδη ως Plug-in υβριδικά) δρομολογεί η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία προκειμένου να διευρύνει τις επιλογές του κοινού εκμεταλλευόμενη οικονομίες κλίμακας στις γραμμές παραγωγής των αυτοκινήτων της με θερμικούς κινητήρες.
Παράλληλα στόχο της ηγεσίας της μάρκας αποτελεί η αύξηση των πωλήσεων κατά 8% τη χρονιά που διανύουμε (ποσοστό που μεταφράζεται σε επιπλέον ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα σε σύγκριση με το 2024) προκειμένου να ενισχύσει τα οικονομικά της αποτελέσματα μέσω της αύξησης του περιθωρίου κέρδους ανά πωλούμενο αυτοκίνητο.
Η θυγατρική του ομίλου VW έχει αναπτύξει ήδη μια επιτυχημένη σειρά αμιγώς ηλεκτρικών SUV όπως τα Elroq, Enyaq και Enyaq Coupe, η οποία ωστόσο παράγει χαμηλότερα περιθώρια κέρδους από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Στη Skoda θεωρούν ότι με τις παρούσες εμπορικές συνθήκες στην ευρωπαϊκή αγορά, προϊοντικές επενδύσεις σε χώρες όπως η Ινδία (όπου αναπτύχθηκε ειδικά για αυτή το SUV Kylaq, το οποίο κατασκευάζεται μάλιστα εκεί) και το Βιετνάμ μπορούν να αποδειχθούν επωφελείς.
Για αυτόν τον λόγο VW και Skoda προωθούν την παραγωγή στην Ινδία ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου και στο Βιετνάμ του μικρού SUV Kushaq και του μικρού sedan με το όνομα Slavia που δεν θα εμφανιστούν ποτέ στην Ευρώπη.
Αντίθετα στη γηραιά ήπειρο η Skoda δεν φαίνεται πλέον διατεθειμένη να ακολουθήσει το παράδειγμα των VW και Cupra για την κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης επενδύοντας σε υψηλότερης αξίας μοντέλα ώστε να αποφύγει την ευθεία σύγκρουση με τις άλλες μάρκες του γερμανικού ομίλου στο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς.