H ηλεκτρική γκάμα της Toyota αυξάνεται και πληθύνεται καθώς εκτός από τα ήδη γνωστά ολοκαίνουρια C-HR+, Urban Cruiser, το επίσης νέο ως ανανεωμένο bZ4X αποκτά μια νέα πρακτικότερη έκδοση η οποία υπόσχεται να προσφέρει μια νέα επιλογή σε εκείνους που προτεραιότητα τους είναι η ευρυχωρία.

Ξεκινώντας από τα ουσιώδη, η έκδοση Touring όπως ονομάζεται έχει κατά 14,0 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος (4,83 μ.) από το ήδη γνωστό bZ4X αλλά και κατά 2,0 εκατοστά αυξημένο ύψος (1,67 μ.). Τα νέα αυτά μεγέθη μεταφράζονται σε ένα ιδιαίτερα γενναιόδωρο χώρο αποσκευών ο οποίος ξεκινά πλέον από τα 600 λίτρα (+148 λίτρα) ενώ ευνοημένοι είναι και οι επιβάτες του πίσω καθίσματος που έχουν στη διάθεσή τους περισσότερο χώρο καθ΄ύψος αλλά και μια μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας χάρη στον διαφορετικό σχεδιασμό των παραθύρων.

Η έκδοση εφοδιάζεται ως standard με ράγες οροφής οι οποίες μπορούν να μεταφέρουν βάρος έως και 70 κιλών. Παράλληλα, η ικανότητα ρυμούλκησης έχει αυξηθεί σε 1,5 τόνο, στοιχεία που συνδυαστικά μπορούν να αξιοποιηθούν ιδανικά για μια πιο εκδρομική χρήση του μοντέλου.

H έκδοση Touring επωφελείται από την μπαταρία ονομαστικής χωρητικότητας 74,7 KWh και είναι διαθέσιμη στις ίδιες διαμορφώσεις με το ανανεωμένο bZ4X κάτι που σημαίνει ότι είναι διαθέσιμη τόσο σε εμπροσθοκίνητη έκδοση με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ή σε τετρακίνητη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η πρώτη αποδίδει 224 ίππους και η δεύτερη 380 ίππους εφοδιαζόμενη παράλληλα ως standard με τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης Xmode και Grip Control που συμβάλλουν σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες με όρους ολισθηρότητας.

Ανεξαρτήτως επιλογής, οι εκδόσεις προσφέρουν τη δυνατότητα φόρτισης με ισχύ έως 150 kW σε ταχυφορτιστή DC ενώ η εμπροσθοκίνητη έκδοση διατίθεται με φορτιστή 11 kW και η τετρακίνητη με 22 kW. Προς το παρόν η Toyota δεν δημοσιοποιεί μεγέθη αυτονομίας και κατανάλωσης ωστόσο αυτή δεν αναμένεται να διαφέρει σημαντικά από τις ήδη γνωστές αντίστοιχες εκδόσεις του bZ4X.

Διαφοροποιήσεις υπάρχουν και σε αισθητικό επίπεδο καθώς εκτός από το αυξημένο μήκος της, η έκδοση Touring διαθέτει ανασχεδιασμένα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, νέους προφυλακτήρες αλλά και αναθεωρημένα φωτιστικά σώματα LED. Στα ενδότερα δεν υπάρχουν διαφορές στον ψηφιακό εξοπλισμό και στη σχεδίαση σε σχέση με τα όσα γνωρίζουμε για το bZ4X με εξαίρεση την κεντρική κονσόλα η οποία έχει αποκτήσει περισσότερο χώρο για τη φιλοξενία μικροαντικειμένων.
