Στην εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Sapient έναντι τιμήματος 3,7 δισ. δολαρίων σε μετρητά προχωρά ο γαλλικός διαφημιστικός Όμιλος Publicis.

Σύμφωνα με το Bloomberg, στο πλαίσιο της συμφωνίας που έχει εγκριθεί από τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών η Publicis θα καταβάλει 25 δολάρια για κάθε μετοχή της Sapient.

Η Sapient ειδικεύεται στις ψηφιακές διαφημίσεις μέσω της SapientNitro και με τον τρόπο αυτό η Publicis προσδοκά να δώσει πρόσθετη ώθηση στις online διαφημιστικές της δραστηριότητες.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου ο Όμιλος Publicis είχε ενισχύσει τις ψηφιακές του δομές μέσω της εξαγοράς από την Quebecor Media της συμβουλευτικής εταιρείας Nurun έναντι 125 εκατ. δολαρίων.

Η Nurun με έδρα στο Μόντρεαλ του Καναδά δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών ψηφιακής επικοινωνίας μέσω της Nurun Global και στην παροχή υπηρεσιών IT υποστήριξης μέσω της Nurun IT Consulting Services.