Περισσότερα από 10.000 burgers και 5.500 πίτσες προμηθεύτηκαν οι καταναλωτές μέσω της δημοφιλούς εφαρμογής παραγγελιών ClickDelivery.gr κατά τη διάρκεια των ημιτελικών και τελικών αγώνων του Μουντιάλ, στο πλαίσιο της προωθητικής ενέργειας «1+1» του δυναμικού ελληνικού startup που ανακοίνωσε στις 9 Ιουλίου η εταιρεία.
Μάλιστα, καθ’ ότι πρόκειται, σύμφωνα με το ClickDelivery, για την πρώτη προσφορά από online delivery site που είχε πανελλαδική εμβέλεια και στην οποία συμμετείχαν πάνω από 500 καταστήματα σε 26 πόλεις όλης της χώρας, αυτή η επίδοση αποκτά ιδιαίτερη σημασία αφού δείχνει ότι οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερα στα ηλεκτρονικά μέσα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξασφάλισε «Το Βήμα», το ρεκόρ παραγγελιών έγινε στον αγώνα Ελλάδα – Κόστα Ρίκα, δεύτερη σε αριθμό παραγγελιών βραδιά ήταν αυτή του παιχνιδιού Ελλάδα – Ακτή Ελεφαντοστού, ενώ τρίτη κατέστη η βραδιά του μεγάλου τελικού μεταξύ της Γερμανίας και της Αργεντινής. Στην προσφορά δόθηκαν παραγγελίες από 26 διαφορετικές ελληνικές πόλεις στην Ελλάδα.
Η ClickDelivery είχε ανακοινώσει ότι κατά τη διάρκεια των ημιτελικών και τελικών αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος όσοι προχωρούσαν σε παραγγελίες από τα καταστήματα με το σήμα 1+1 που υπάρχουν στο ClickDelivery.gr θα λάμβαναν 1+1 δώρο. Στη συγκεκριμένη προσφορά συμμετείχαν εκατοντάδες καταστήματα από όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων και αλυσίδες όπως οι Goody’s και L’ Artigiano. Οι ώρες ισχύος της προσφοράς ήταν από τις 18.00 ως τη 01.00 της επομένης.
To ClickDelivery.gr, όπως αναφέρει, σε συνεργασία με τα εστιατόρια που προσφέρουν τα προϊόντα τους μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, παρέχει καθημερινά αποκλειστικές προσφορές σε χαμηλές τιμές. Η υπηρεσία και η κινητή εφαρμογή διατίθεται δωρεάν. Το start-up είναι, συνεχίζει, η πρώτη υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού που ξεκίνησε στην Ελλάδα από το 2010 και έχει αναπτύξει μια σύγχρονη και καινοτόμο πλατφόρμα παραγγελιοληψίας μέσω ενός εύχρηστου αμφίδρομου τερματικού.
Οι συγκεκριμένες συσκευές προωθούν άμεσα και αξιόπιστα τις παραγγελίες στα συνεργαζόμενα εστιατόρια ενημερώνοντας ταυτόχρονα τον τελικό χρήστη για την πιθανή ώρα παράδοσης. Αυτό επιτρέπει στη συνεργαζόμενη επιχείρηση, η οποία καταβάλλει μια μικρή προμήθεια για κάθε παραγγελία στην ClickDelivery, να μη χρειάζεται χρήση και εγκατάσταση ηλεκτρονικού υπολογιστή και σύνδεσης στο Διαδίκτυο.
Σήμερα η εταιρεία απαριθμεί περισσότερα από 1.750 συνεργαζόμενα εστιατόρια σε όλη την Ελλάδα, ενώ καθημερινά προστίθενται και άλλα. Η ιστοσελίδα διεκπεραιώνει καθημερινά πάνω από 5.000 γεύματα εξυπηρετώντας με συνέπεια πάνω από 90.000 μοναδικούς πελάτες. Τα δυνατά σημεία του app είναι η δυνατότητα σύγκρισης τιμών των εστιατορίων, η επιλογή μέσα από hot offers και click deals, αλλά και οι αξιολογήσεις και οι βαθμολογίες των εστιατορίων από τους ίδιους τους χρήστες.
Μάλιστα τον Οκτώβριο του 2013 ήρθε ως αναγνώριση της ανοδικής πορείας της ClickDelivery η επενδυτική συμφωνία ύψους 3 εκατ. ευρώ με την τουρκική εταιρεία Yemeksepeti, που είναι μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες online food ordering στον κόσμο. Η Yemeksepeti, η οποία είναι μέλος του δικτύου Endeavor, δραστηριοποιείται σε επτά χώρες, εξυπηρετεί περίπου 2,5 εκατ. χρήστες καθημερινώς και έχει στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με τη διεθνή επενδυτική εταιρεία General Atlantic, ήταν η πρώτη φορά που επέλεξε να επενδύσει σε μια start-up και να μην προχωρήσει στη λεγόμενη οργανική ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τη συμφωνία, η τουρκική εταιρεία λαμβάνει μειοψηφικό πακέτο μετοχών και θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο. Η συγκεκριμένη ελληνοτουρκική σύμπραξη υπόσχεται να φέρει και άλλες νέες υπηρεσίες για κοινό. Η αγορά του ντελίβερι στην Ελλάδα εκτιμάται από 300 ως και 500 εκατ. ευρώ κατ’ έτος και τα επόμενα χρόνια εκτιμάται να αυξηθεί από 5% σε 20%.
Η ClickDelivery ιδρύθηκε το 2009 από τους κ.κ. Νικόλα Στεφάνου (CEO), Αχιλλέα Κωτσή (COO & CTO) και Γιώργο Κουντούρη (BoD) και σήμερα απασχολεί 22 άτομα.
HeliosPlus