• Αναζήτηση
  • Ο βασιλιάς του delivery σερβίρει 1.000 παραγγελίες κάθε ημέρα

    Από ένα ταξίδι στο εξωτερικό γεννήθηκε η ιδέα για την εταιρεία online παραγγελιών φαγητού deliveras.gr. Πηγή έμπνευσης για τον 35χρονο επιχειρηματία κ. Χρήστο Τόσκα

    Από ένα ταξίδι στο εξωτερικό γεννήθηκε η ιδέα για την εταιρεία online παραγγελιών φαγητού deliveras.gr. Πηγή έμπνευσης για τον 35χρονο επιχειρηματία κ. Χρήστο Τόσκα που ίδρυσε πέρυσι την εταιρεία και σήμερα συνεργάζεται με περισσότερα από 1.000 καταστήματα πανελλαδικά, λαμβάνοντας περί τις 1.000 παραγγελίες ημερησίως, αποτέλεσε η Τουρκία. «Πριν από λίγα χρόνια επισκέφθηκα την Τουρκία και παρατήρησα ότι οι εταιρείες για online παραγγελίες φαγητού αναπτύσσονταν ραγδαία. Σκέφθηκα ότι αφού σε μια χώρα λιγότερο προηγμένη από την Ελλάδα ο κλάδος των online παραγγελιών είχε τέτοια απήχηση, τότε μια παρόμοια επιχείρηση στη χώρα μας θα είχε επιτυχία. H παραγγελία φαγητού μέσω τηλεφώνου είναι απαρχαιωμένη και η online παραγγελία καταλαμβάνει σήμερα μόλις 7% σε σχέση με 3% που ήταν πριν από δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης της εταιρείας και γενικά της διαδικτυακής παραγγελίας, φθάνοντας ως και το 35% τα επόμενα τρία-πέντε χρόνια» αναφέρει ο βασικός μέτοχος της deliveras.gr.

    Η οικονομία και η ευκολία χρήσης αποτελούν τους λόγους για τους οποίους επιλέγουν οι έλληνες καταναλωτές τις online παραγγελίες από τις τηλεφωνικές, σύμφωνα με τον ίδιο, ενώ οι καινοτόμες υπηρεσίες, η προσεκτική έρευνα και η τεχνολογική υποδομή της deliveras.gr αποτελούν τα βασικά συστατικά ανάπτυξης της νεοσύστατης εταιρείας. «Μπορεί να ιδρύθηκε μέσα στην κρίση, αλλά οι έλληνες καταναλωτές που θα έβγαιναν έξω για να δειπνήσουν, τώρα επιλέγουν τις παραγγελίες στο σπίτι, και δη τις διαδικτυακές, οι οποίες έχουν πετύχει προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, με έκπτωση 10%-70% στα μενού» εξηγεί ο κ. Τόσκας και προσθέτει ότι, από την άλλη, η ηλεκτρονική παραγγελία προσφέρει οικονομία και ευκολία στους συνεργαζόμενους επιχειρηματίες. «Τα εστιατόρια έχουν ακόμη ένα κανάλι πελατών, μια δωρεάν διαφήμιση και περικοπή εξόδων από τύπωση καταλόγων» αναφέρει.

    Η πλατφόρμα περιλαμβάνει μέχρι στιγμής περισσότερα από 1.000 επώνυμα εστιατόρια και αλυσίδες φαγητού αλλά και συνοικιακά σουβλατζίδικα και ψησταριές. Οι πληροφορίες που υπάρχουν για το κάθε κατάστημα, εκτός από τον πλήρη και πάντοτε ανανεωμένο κατάλογό του, είναι η κατηγοριοποίηση με βάση την κουζίνα, βαθμολογία και κριτικές από χρήστες, ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης κ.ά.
    Με βάση τη διεύθυνση


    Οι καταναλωτές πληκτρολογούν τη διεύθυνσή τους στο Internet, αυτόματα εμφανίζεται μια λίστα με όλα τα καταστήματα delivery που μπορούν να κάνουν παράδοση στην περιοχή τους, και επιλέγουν την προτίμησή τους. Το deliveras.gr πραγματοποιεί αμέσως την παραγγελία, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση, καθώς ταυτόχρονα υπάρχει μια πλατφόρμα και στα συνεργαζόμενα εστιατόρια που λαμβάνουν κατευθείαν την παραγγελία του καταναλωτή. Οι καταναλωτές πληρώνουν κανονικά το εστιατόριο κατά την παραγγελία στο σπίτι, ενώ το εστιατόριο πληρώνει προμήθεια 5% στο deliveras.gr, που παραλαμβάνεται κάθε μήνα με την έκδοση τιμολογίου.

    «Οι έξτρα και καινοτόμες υπηρεσίες της εταιρείας αποτελούν τα βασικά κίνητρα παραγγελίας των καταναλωτών αλλά και το μεγάλο πλεονέκτημά της για την αναπτυξιακή της πορεία»,
    σύμφωνα με τον κ. Τόσκα.
    Οι online παραγγελίες ξεκίνησαν περίπου το 2000 στην Αμερική, όπου σήμερα καταλαμβάνουν το 55% σε σχέση με τις τηλεφωνικές παραγγελίες, ενώ έχουν επεκταθεί και στην Ευρώπη. Οι μεγάλες εταιρείες online παραγγελιών εξαγοράζουν πλέον τις πιο μικρές και ανοίγουν αλυσίδες και υποκαταστήματα σε διάφορες χώρες, ενώ επεκτείνονται και στην Ασία. Στην Ελλάδα, όπως ανέφερε ο κ. Τόσκας, οι online παραγγελίες άργησαν να εμφανιστούν, σήμερα αγγίζουν μόλις το 7% σε σχέση με τις τηλεφωνικές, ενώ έχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.
    ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ

    Προβλέψεις για αύξηση πωλήσεων 50% ως το τέλος του Μουντιάλ

    Ενα μεγάλο στοίχημα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αποτελεί το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, το Μουντιάλ, που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες, στη διάρκεια του οποίου οι καταναλωτές επιλέγουν κυρίως σουβλάκι και μετά πίτσα για να συνοδεύσουν τους ποδοσφαιρικούς αγώνες. Η εταιρεία deliveras.gr έχει επενδύσει χρήματα για διαφημίσεις έτσι ώστε να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές. Μάλιστα, αναμένει αύξηση πωλήσεων 50% ως το τέλος του Μουντιάλ, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες της.

    Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε σύμβαση με το ticket restaurant και έτσι παρέχει στους αφοσιωμένους καταναλωτές ένα σύστημα επιβράβευσης, όπου με κάθε παραγγελία ο χρήστης τού deliveras.gr κερδίζει πόντους που μπορεί να τους εξαργυρώσει με κουπόνια φαγητού αξίας 30 ευρώ ή να αγοράσει προϊόντα από σουπερμάρκετ, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα εξαργύρωσης των πόντων με δωρεά προς το Χαμόγελο του Παιδιού. Επιπλέον, παρέχεται για ακόμη πιο οικονομικές προτάσεις η υπηρεσία παραλαβής της παραγγελίας από το εστιατόριο, η πολλαπλή παραγγελία, δηλαδή μια παραγγελία από διάφορα εστιατόρια ταυτόχρονα, ενώ η παραγγελία μπορεί να γίνει όχι μόνο από τον υπολογιστή αλλά και από έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

    Elikonos Jeremie SICAR

    Eπενδυτικό fund χρηματοδότησε την e-πλατφόρμα

    Για να στήσει την εταιρεία, ο κ. Τόσκας πούλησε τις προηγούμενες επιχειρηματικές του δραστηριότητες, όπως franchise καταστήματα της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Wind, και με τις προσωπικές του οικονομίες συγκέντρωσε περί τα 250.000 ευρώ. Αναζητώντας developer για την ιστοσελίδα, γνώρισε τον συνέταιρό του κ. Γιάννη Λίτσα, ο οποίος διέθετε την εταιρεία πληροφορικής iproject. Η τεχνολογική εμπειρία της iproject, καθώς είχε υλοποιήσει τη διαδικτυακή εικόνα της Dominos Pizza σε πέντε χώρες, θεωρείται ακόμη ένας λόγος επιτυχίας της εταιρείας deliveras.gr. «Βασιστήκαμε σε διεθνή παρόμοια επιτυχημένα projects, κάναμε σοβαρή δουλειά και μεγάλη έρευνα, οπότε το αποτέλεσμα ήταν η ταχεία ανάπτυξη» αναφέρει ο κ. Τόσκας.

    Πριν από έναν μήνα η εταιρεία απέκτησε έναν ακόμη μέτοχο, το επενδυτικό fund Elikonos Jeremie SICAR, που χρηματοδότησε την ηλεκτρονική πλατφόρμα με 350.000 ευρώ. Μέσω αυτής της επένδυσης το deliveras.gr έχει τη δυνατότητα να αναβαθµίσει και να υποστηρίξει σε µακροχρόνιο διάστηµα τις υπηρεσίες του, ικανοποιώντας τις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και να εκσυγχρονίσει τις υπηρεσίες που προσφέρονται µέσω του site και του mobile application του deliveras.gr. Το Elikonos Jeremie SICAR, µε έδρα το Λουξεµβούργο, είναι ένα κεφάλαιο επιχειρηµατικών συµµετοχών ύψους 17 εκατ. ευρώ, µε βασικό επενδυτή το Ευρωπαϊκό Ταµείο Επενδύσεων (EIF), µέσω του επενδυτικού προγράµµατος Jeremie.
    Στα σχέδια της εταιρείας είναι η εξάπλωση στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στα Βαλκάνια μετά το 2015, όπου δεν υπάρχουν σήμερα ανάλογες εταιρείες για online παραγγελίες. Επίσης, η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών είναι αναγκαιότητα για την ανάπτυξη της εταιρείας.
    Σήμερα η εταιρεία έχει 17 άτομα προσωπικό, εκ των οποίων οι περισσότεροι ασχολούνται με το τεχνολογικό κομμάτι, ενώ οι 3 πωλητές έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους ιδιοκτήτες εστιατορίων για να κλείσουν καινούργιες συμφωνίες. Πάντως, «η όρεξη για δουλειά αποτελεί το συστατικό επιτυχίας» ανέφερε ο κ. Τόσκας, ο οποίος περνάει τις περισσότερες ώρες της ημέρας στα γραφεία της εταιρείας στην Ομόνοια.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Κι όλα μοιάζουν… παραμύθι Η λεπτεπίλεπτη μελαχρινή γυναίκα περπατάει με αργά, νωχελικά βήματα. Τα μαύρα πλούσια μαλλιά της μόλις που αγγίζουν το κόκκινο... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk