Το υψηλό ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών και logistics στην παγκόσμια ναυτιλία επιβεβαίωσαν οι πελάτες της DHL Express από τον κλάδο της ναυτιλίας και επισκέπτες της έκθεσης «Ποσειδώνια 2014».
Στις υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνονται η αποστολή ανταλλακτικών, χαρτών και crew mail και η υπηρεσία 3rd country billing, που αφορά στις αποστολές μεταξύ χωρών του εξωτερικού, με τιμολόγηση στην Ελλάδα, βάσει προκαθορισμένων τιμών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η εταιρεία πραγματοποίησε εκδήλωση στο περίπτερό της, στην οποία παρευρέθησαν περισσότεροι από 200 πελάτες του χώρου της ναυτιλίας και όχι μόνο.


«Η παγκόσμια εμπειρία μας, σε συνδυασμό με τη γνώση της τοπικής αγοράς, μας επιτρέπει να γνωρίζουμε πολύ καλά τις υπηρεσίες που χρειάζονται οι εταιρείες του ναυτιλιακού κλάδου για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά και να αναπτυχθούν», αναφέρει ο κ. Ελευθέριος Σαμαράς, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL Express Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας.
Ο ίδιος συμπληρώνει πως «ο μεγάλος αριθμός των επισκεπτών του περιπτέρου μας έδειξε ενδιαφέρον για τις λύσεις και την τεχνογνωσία της εταιρείας μας στο ναυτιλιακό κλάδο, αλλά και οι υφιστάμενοι πελάτες μας επιβεβαίωσαν την εμπιστοσύνη τους στις υπηρεσίες μας και αναγνώρισαν το αποτέλεσμα των συνεχών προσπαθειών μας για αριστεία».
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί βασική προτεραιότητα για την DHL Express, παράλληλα με την προσφορά λύσεων, τόσο στον κλάδο της ναυτιλίας όσο και σε άλλους κλάδους της αγοράς, οι οποίες βοηθούν τους πελάτες να αντιμετωπίσουν τις επιχειρηματικές προκλήσεις που παρουσιάζονται. Για να το επιτύχει αυτό η εταιρεία συνδυάζει τη γνώση της για την τοπική αγορά με το παγκόσμιο δίκτυό της, το οποίο εξυπηρετεί σήμερα περισσότερες από 220 χώρες και γεωγραφικούς προορισμούς.
Αναγνώριση των παραπάνω προσπαθειών για την ικανοποίηση των πελατών της, αποτελεί το γεγονός ότι για το 2013 το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών βραβεύτηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών με το βραβείο καλύτερου τμήματος της χρονιάς.
Επίσης, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας προς τους πελάτες της, κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών η εταιρεία αδειοδοτήθηκε στην Ελλάδα ως τελωνειακός αντιπρόσωπος και πιστοποιήθηκε ως εγκεκριμένος οικονομικός φορέας (AEOF).
Τα κυριότερα από τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν οι πελάτες στον κλάδο της ναυτιλίας από τις εξελίξεις αυτές, είναι η απλοποίηση στις διαδικασίες εκτελωνισμού, η μεγαλύτερη ταχύτητα καθώς και η διασφάλιση της αυθημερόν αποστολής εμπορικών εξαγωγών και εφοδίων πλοίου.
Τα Ποσειδώνια τελούσαν υπό την αιγίδα του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, του Δήμου Πειραιώς, του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας, της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, ενώ οι συνολικοί της επισκέπτες ξεπέρασαν τους 19.000.