Στη διάρκεια των τελευταίων μηνών η Μαρινόπουλος ΑΕ, από τις κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της ελληνικής αγοράς, έχει αποφασίσει να διαμορφώσει η ίδια την «ατζέντα του ανταγωνισμού» στον κλάδο, κινούμενη σε δύο επίπεδα: πρώτον «χτυπώντας» τις τιμές σε επίπεδα που όπως τονίζουν οι ανταγωνιστές της χάνει, αλλά αυτό που την ενδιαφέρει είναι να κερδίζει σε πελάτες και δεύτερον, επιδιώκει να πρωταγωνιστήσει στη συγκέντρωση της αγοράς.
Στο δεύτερο άξονα, στη διάρκεια της τελευταίας περιόδου έχει να επιδείξει την συμφωνία συνεργασίας με την Αρβανιτίδης ΑΕ, εξαγορασθείσα προσφάτως από την Καρυπίδης Group και την συμφωνία με την αλυσίδα πολυκαταστημάτων Χόντος για την δημιουργία σούπερ μάρκετ σε ορισμένα από τα πολυκαταστήματα.
Η περίπτωση της αλυσίδας Λάρισα, η οποία στη διάρκεια των τελευταίων χρόνων πέρασε αρκετές δύσκολες ημέρες, είναι η τρίτη κίνηση κατά σειρά της οικογένειας Μαρινόπουλου.
Στη διάρκεια του 2012 οι πωλήσεις της Λάρισας ΑΕ ήταν 60 εκατ. ευρώ, αλλά πέρυσι παρουσίασαν πτώση.



