Η οnline ασφάλιση αυτοκινήτου είναι μια πρακτική αρκετά διαδεδομένη στο εξωτερικό, καθώς επιτρέπει στον χρήστη να διαλέξει την ασφάλεια που του ταιριάζει σε χαμηλές τιμές και ταυτόχρονα του παρέχει ευκολία, διαφάνεια και αμεσότητα στις συναλλαγές. Στην Ελλάδα μέχρι σήμερα η ψηφιακή ασφάλιση δεν συγκέντρωνε το ανάλογο ενδιαφέρον όπως στο εξωτερικό, αλλά αυτό αλλάζει.

Ενας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα που είναι κάτοχοι ασφαλιστικού προγράμματος προτίθενται να αγοράσουν online ασφάλεια οχήματος, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Kantar για λογαριασμό της COSMOTE. Η έρευνα αναδεικνύει, επίσης, το Internet ως την πιο διαδεδομένη (52%) πηγή ενημέρωσης για την ασφάλεια οχήματος.  

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω