H δεύτερη κατά σειρά γενιά της Μ2 πρωτοπαρουσιάστηκε το 2022 και έκτοτε η BMW προετοιμάζει την πλέον σκληροπυρηνική εκδοχή της, M2 CS που πλέον είναι έτοιμη να παραδοθεί στο κοινό της.

Όπως και στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου η συγκεκριμένη έκδοση τίθεται επικεφαλής της γκάμας της Μ2 χάρη σε μια σειρά βελτιώσεων που συνδυάζονται και με επιπλέον ισχύ. Στην προκειμένη περίπτωση αυτή προέρχεται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του εξακύλινδρου twin-turbo των 3,0 λίτρων και διαμορφώνεται σε 530 ίππους και 650 Nm ροπής. Αυτή μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με τη συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και χωρίς την επιλογή ενός μηχανικού κιβωτίου όπως ισχύει για την Μ2.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω η CS επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα ούσα κατά 2/10 του δευτερόλεπτου ταχύτερη στη διαδικασία από την M2 και κατά 4/10 του δευτερόλεπτου από την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση.

Όπως ίσως υποθέτει κανείς η CS εφοδιάζεται ως standard με το πακέτο M Driver Package το οποίο διαμορφώνει την μέγιστη ταχύτητά της σε 302 χλμ./ώρα. Επίσης διατίθεται προαιρετικά και ένα σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο που ενισχύει τον ήχο του εξακύλινδρου κινητήρα.

Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο η CS διαθέτει μια ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 0,8 εκ. και επωφελείται από ειδικές για την περίσταση ρυθμίσεις για τα ελατήρια και τα αμορτισέρ.

Τις προδιαγραφές της συμπληρώνουν επίσης αποκλειστικές για την έκδοση ρυθμίσεις στα συστήματα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας, διεύθυνσης, στο πίσω διαφορικό και στα φρένα για τα οποία προαιρετικά μπορεί να επιλεγεί ως υλικό το carbon κεραμικό.

Πλην των παραπάνω βελτιώσεων η CS ξεχωρίζει εμφανισιακά από το χαρακτηριστικό ducktail spoiler στο πίσω τμήμα το οποίο κατασκευάζεται από ανθρακόνημα όπως επίσης ο αεροδυναμικός διαχύτης, η οροφή αλλά και το splitter μπροστά. Την εικόνα συμπληρώνουν τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω με χρυσο φινίρισμα. Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος έχει μειώσει το συνολικό βάρος της έκδοσης κατά 30 κιλά σε σχέση με την γνωστή Μ2, σταματώντας σε 1.750 κιλά.

Αντιστοίχως στα ενδότερα εκτός από τα απαραίτητα διακριτικά της έκδοσης σε στρατηγικά και άφθονα σημεία, το ανθρακόνημα είναι εξίσου άφθονο ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι από το ίδιο υλικό κατασκευάζονται και τα καθίσματα.

Στα ιδιαίτερα στοιχεία η χορταστική στεφάνη του τιμονιού με την επένδυση Alcantara ενώ η κεντρική οθόνη του infotainment με διαγώνιο 14,9 ιντσών εκτός από τις συνήθεις λειτουργίες διαθέτει και μια λειτουργικότητα με δεδομένα τηλεμετρίας. Αυτονόητα δεν λείπουν οι πλείστες ρυθμίσεις για τις παραμέτρους της CS συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας ρύθμισης του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης βάσει 10 επιλογών.
