Σε πείσμα των καιρών που θέλουν τα SUV να έχουν την μερίδα του λέοντος στις πρεμιέρες νέων αυτοκινήτων, η Audi επιμένει τετράθυρα, αποκαλύπτοντας, όπως είχε υποσχεθεί, την Sedan παραλλαγή του A6 το οποίο έχουμε ήδη δει ως Avant πριν περίπου ένα μήνα.
Όπως επιβάλλει η εθιμοτυπία, η τετράθυρη έκδοση αμαξώματος δεν διαφέρει σχεδιαστικά από την station wagon με εξαίρεση φυσικά το πίσω τμήμα. Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να σημειώσουμε ότι τόσο το A6 Avant όσο και το Sedan διαφέρουν τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά από το αμιγώς ηλεκτρικό ομώνυμο μοντέλο (A6 e-tron). Για την ακρίβεια, τα Α6 με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ως αφετηρία την αρχιτεκτονική Premium Platform Combustion η οποία ήδη φιλοξενεί το επίσης πρόσφατο Α5.

Σε αισθητικό επίπεδο το πίσω τμήμα του A6 Sedan, υιοθετεί την ίδια διάταξη φωτιστικών σωμάτων με την Avant έκδοση ενώ σε αντίθεση με το A5 Sedan που είναι liftback, διατηρεί την παραδοσιακή σχεδίαση των τετράθυρων ως προς την χάραξη της θύρας του πορτ μπαγκάζ.
Ο χώρος αποσκευών στην περίπτωση της τετράθυρης έκδοσης με κινητήρες εσωτερικής καύσης ξεκινά από τα 492 λίτρα και φτάνει έως τα 503 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων που δίνουν την σχετική δυνατότητα και σε αναλογία 40/20/40. Μένει να αποδειχθεί αν ο παραπάνω όγκος θα είναι ίδιος και στις εκδόσεις PHEV καθώς η Audi προς το παρόν δεν δημοσιοποιεί τα σχετικά στοιχεία.

Ανεξαρτήτως των επιμέρους στοιχείων, το A6 Sedan αποτελεί το πιο αεροδυναμικό Audi με κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς το μέγεθος του αεροδυναμικού συντελεστή περιορίζεται σε μόλις 0.23. Επίσης το μοντέλο διαθέτει και αυξημένο μέγεθος σε σχέση με την προηγούμενη γενιά καθώς το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 6,0 εκ, σε 4,99 μ. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2,927 μ. ενώ την εξωτερική εικόνα του συμπληρώνουν τροχοί 21 έως 23 ιντσών.
Όπως εύκολα υποθέτει κανείς ούτε το εσωτερικό του διαφέρει από αυτό του Α6 Αvant έχοντας ως επίκεντρο μια τριπλέτα από οθόνες (11,9 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, 14,5 ιντσών για το infotainment και 10,9 ιντσών για την ψυχαγωγία-ενημέρωση του συνοδηγού).

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην απτή όσο και στην «αόρατη» ποιότητα με το νέο A6 να διαθέτει καλύτερη ηχομόνωση (+30%) σε σχέση με άλλα πρόσφατα μοντέλα της Audi, χάρη και στην ειδική επεξεργασία των γυάλινων επιφανειών των πίσω καθισμάτων. Επιπλέον τα νέα σημεία στήριξης του κινητήρα και συστήματος μετάδοσης καθώς και ο ανασχεδιασμός των γραναζιών του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έχουν συμβάλει στην μείωση του θορύβου.
Στα gadgets συνυπολογίστε ηχοσύστημα 20 ηχείων, τετραζωνικό σύστημα κλιματισμού, πόρτες με σύστημα soft-close, πανοραμική ηλεκτροχρωματική ηλιοροφή ενώ στα διαθέσιμα συστήματα συγκαταλέγονται επίσης τετραδιεύθυνηση καθώς και αερανάρτηση.

Σε επίπεδο κινητήρων, εφαλτήριο αποτελεί έκδοση βενζίνης με δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 250 Nm ροπής. Ακολουθούν δύο εκδόσεις diesel επίσης με δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 204 ίππων η οποία όμως ενσωματώνει de facto το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt της γερμανικής φίρμας και προαιρετικά συνδυάζεται με τετρακίνηση.
Προσωρινή κορυφή στην γκάμα, μέχρι την εμφάνιση των εκδόσεων S και RS θα αποτελέσει η έκδοση με το V6 των 3,0 λίτρων ο οποίος επίσης επωφελείται από το παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt αποδίδοντας 367 ίππους. Η συγκεκριμένη έκδοση επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα. Συνδυάζεται de facto με σύστημα τετρακίνησης το οποίο προαιρετικά μπορεί να συνδυαστεί με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό για τον πίσω άξονα το οποίο, ανάλογα τις συνθήκες, κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς.

Να σημειωθεί ότι στις τετρακίνητες εκδόσεις, ανεξαρτήτως ισχύος, το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να κατανείμει έως και το 70% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα.
