Οριστικά έκοψε κάθε σχέση με το ολυμπιακό του παρελθόν ο όμιλος της MIG, ο οποίος ανακοίνωσε τη Δευτέρα την πώληση της Skyserv Handling Services (όπως είχε μετονομαστεί η Olympic Handling) στην Swissport Aviareps Hellas -θυγατρική του ομώνυμου διεθνούς ομίλου παροχής επίγειας εξυπηρέτησης- αντί 18 εκατ. ευρώ.
Η πορεία της MIG στον κλάδο των αερομεταφορών ήταν σταθερά ζημιογόνος τόσο στο αεροπορικό έργο και στην τεχνική βάση όσο και στην επίγεια εξυπηρέτηση, με αποτέλεσμα ο όμιλος να συσσωρεύσει ζημιές και να επιδιώξει τελικά τη σταδιακή αποχώρησή του από τον κλάδο.
Ήδη από το 2010 είχε επιχειρήσει τη συγχώνευση με την Aegean, η οποία απορρίφθηκε από την Κομισιόν, ενώ το 2012 επανήλθε με την πώληση των Αερογραμμών, η οποία έγινε τελικά αποδεκτή από τις Βρυξέλλες όταν η MIG γνωστοποίησε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι θα προχωρούσε στο κλείσιμο της εταιρείας.
Παράλληλα, το 2013 αποφάσισε το κλείσιμο της Olympic Engineering, ενώ το 2014 προχώρησε στο rebranding της Olympic Handling σε Skyserv για να την πουλήσει τη Δευτέρα στη Swissport.
Σύμφωνα με την έκθεση των ορκωτών της Skyserv για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2014, τα αρνητικά ίδια κεφάλαια αλλά και το γεγονός ότι το σύνολο της αξίας των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της εταιρείας υπερβαίνει τη συνολική αξία των κυκλοφορούντων περιουσιακών της στοιχείων κατά το ποσό των 7,5 εκατ. ευρώ, «ενδεχομένως να υποδηλώνουν την ύπαρξη αβεβαιότητας σχετικής με την απρόσκοπτη συνέχιση της δραστηριότητάς της εταιρείας».
Στο μεταξύ, όπως σημειώνεται, «οι ανταγωνίστριες εταιρείες υποδέχτηκαν τη δυνατότητα διεύρυνσης του δικτύου τους με έντονα επιθετική τιμολογιακή πολιτική, μειώνοντας σημαντικά τα περιθώρια κερδοφορίας της αγοράς».
Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας το 2014 έφτασαν τα 21 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 17 εκατ. ευρώ προέρχονται από το handling. Ωστόσο, η πορεία της Skyserv ήταν αρνητική, με ζημιές 13 εκατ. ευρώ το 2014 και 17 εκατ. ευρώ το 2013, ενώ σε περίπου 30 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι οικονομικές της υποχρεώσεις.
Το 2014 η εταιρεία εξυπηρέτησε 47.000 πτήσεις αντί 67.000 το 2013, καταγράφοντας μείωση σχεδόν 30%, κυρίως λόγω της εξαγοράς της Olympic Air από την Aegean Airlines, η οποία είχε αποτέλεσμα τη δραστική μείωση των εξυπηρετούμενων πτήσεων της πρώτης.
Η θυγατρική της MIG σταμάτησε την εξυπηρέτηση των αεροσκαφών και της Olympic Air, με εξαίρεση τις πτήσεις των άγονων γραμμών. Μάλιστα, η μείωση έφτασε το 85,5%, καθώς από 36.347 πτήσεις της Olympic Air το 2013 εξυπηρετήθηκαν μόλις 5.266 το 2014, ενώ το 2014 η Aegean διέκοψε κάθε συνεργασία με τη Skyserv.
Ωστόσο, οι πτήσεις τρίτων αεροπορικών εταιρειών σημείωσαν σημαντική άνοδο κατά 41% και έφτασαν το 2014 τις 33.000 από 32.000 το προηγούμενο έτος. Ιδιαίτερα μεγάλη αύξηση σε εξυπηρετούμενες πτήσεις κατέγραψε η Ryanair, βελτιώνοντας τον τζίρο της εταιρείας.
Με την εξαγορά η Swissport θα βρεθεί με την πελατειακή βάση της Skyserv, η οποία αποτελείται από συμβόλαια με 85 αεροπορικές, 14 πελάτες cargo, 80 πελάτες business και general aviation και 10 εμπορικούς Β2Β συνεργάτες. Επίσης, θα παραλάβει το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών επίγειας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα, εγκαταστάσεις cargo και δικαίωμα παροχής υπηρεσιών εγκεκριμένου μεταφορικού γραφείου σε πολλά αεροδρόμια.
Στο μεταξύ, στα οικονομικά αποτέλεσματα της MIG για το 9μηνο του 2015 σημειώνεται ότι κατά της Skyserv έχει καταθέσει τρεις αγωγές η υπό εκκαθάριση κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία, ζητώντας 5,6 εκατ. ευρώ «επικαλούμενη τη σύμβαση παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών που είχε συναφθεί μεταξύ των εταιρειών» το 2009. Η εκδίκαση έχει προσδιορισθεί για το φθινόπωρο του 2016. Η Skeserv αμφισβητεί την ύπαρξη της υποχρέωσης και θεωρεί ότι οι εν λόγω αγωγές είναι
αβάσιμες.