Ενεργό ρόλο στην επόμενη ημέρα του λιμανιού του Πειραιά, δηλαδή μετά τη πώληση του 51% των μετοχών του ΟΛΠ, επιθυμεί να έχει η Hellenic Seaways ως ένας από τους μεγαλύτερους χρήστες.
Μια από τις σκέψεις του Διευθύντος Συμβούλου της εταιρείας κ. Αντώνη Αγαπητού είναι να προτείνει στον νέο κάτοχο των μετοχών την σύναψη σύμβασης παραχώρησης χώρου όπου σήμερα «δένουν» πλοία της ακτοπλοΐας για ένα χρονικό διάστημα περίπου 20 ετών με ανταποδοτικά οφέλη προκειμένου εκεί να επενδύσει και να δημιουργήσει ένα δικό της terminal η Hellenic Seaways και να διαμορφώσει χώρους εξυπηρέτησης των επιβατών της, όπως γίνεται σε λιμάνια του εξωτερικού.
Επιπλέον η εταιρεία, μελετώντας τις κινήσεις της για την επόμενη 20ετια, έχει ξεκινήσει επαφές με ξένα ναυπηγεία εξετάζοντας το ενδεχόμενο ναυπήγησης νέων πλοίων τα οποία θα δρομολογηθούν στα ελληνικά νησιά.
Ακόμη κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που δόθηκε την Τετάρτη στο πλοίο «Αριάδνη» ο κ. Αγαπητός γνωστοποίησε ότι ολοκληρώθηκε η συμφωνία με την Τράπεζα Πειραιώς – έναν εκ των βασικών μετόχων και παράλληλα δανειδότης της εταιρείας – για την αναδιάρθρωση των δανείων.
Όπως είπε η συμφωνία συνοδεύεται από μείωση των επιτοκίων δανεισμού και εξοικονόμηση 4,5 εκατομμυρίων ευρώ χρεωστικών τόκων σε ετήσια βάση, επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των υφιστάμενων δανείων για 7 χρόνια, κεφαλαιοποίηση όλων των ληξιπρόθεσμων τραπεζικών υποχρεώσεων και νέο βραχυπρόθεσμο δάνειο ύψους 13 εκατ. ευρώ. Έτσι, ανέφερε, δημιουργήθηκε ένα κλίμα ασφαλείας για τους 800 εργαζόμενους της εταιρείας.
Επίσης σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι το 2014 μετά από 15 χρόνια συνεχούς παρουσίας στις ελληνικές θάλασσες με 21 πλοία που εξυπηρετούν 36 προορισμούς και μετέφεραν 3.000.000 επιβάτες, 205.000 αυτοκίνητα και 43.000 φορτηγά.
Ο κ. Αγαπητός στη συνέντευξη Τύπου αναφέρθηκε ακόμη στη δρομολόγηση πλοίου που εξυπηρετεί τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο, για τη δρομολόγηση του πλοίου «Νήσος Ρόδος» στην Ελλάδα, στη σύνδεση των Κυκλάδων με το Β.Α. Αιγαίο, τη σύνδεση της Πάτμου με τις Κυκλάδες και το Β.Α. Αιγαίο και την ένταξη 10 νέων προορισμών στα δρομολόγια.
Υπενθυμίζεται πως η Hellenic Seaways ενδιαφέρεται να μπει στα δρομολόγια από το Λαύριο προς τα νησιά των δυτικών Κυκλάδων σε περίπτωση που κηρυχθεί έκπτωση η NEL Lines. Η σχετική συζήτηση θα γίνει την Πέμπτη στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Συμπλήρωσε επιπλέον πως το 2014 ήταν έτος ορόσημο για την εταιρεία καθώς έγινε συγκράτηση των τιμών σε σταθερό επίπεδο, έγινε σημαντική μείωση κατά 11% του λειτουργικού κόστους και έγινε αναδιάταξη των δρομολογίων και του στόλου με ναυλώσεις πλοίων στο εξωτερικό.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaways επεσήμανε πως η οικονομική κατάσταση της χώρας επηρεάζει και την ακτοπλοΐα ωστόσο ερωτηθείς σχετικά από το «Βήμα» για την εκτίμηση ως προς την κίνηση του καλοκαιριού με το δεδομένο πως σχεδόν 7 στους 10 επιβάτες είναι έλληνες απάντησε ότι η κίνηση κατά το πρώτο 15νθημερο του Ιουνίου ήταν «μουδιασμένη» όμως υπάρχουν κρατήσεις για τα δρομολόγια του καλοκαιριού και παράλληλα ο αυξημένος αριθμός φορτηγών με προορισμό τα νησιά αποτελεί δείγμα ότι οι τοπικές κοινωνίες προετοιμάζονται για να υποδεχθούν και να εξυπηρετήσουν μεγάλο αριθμό τουριστών. Ο κ. Αγαπητός εξέφρασε επίσης την πεποίθηση ότι θα είναι μια καλή σεζόν.