Την διεκπεραίωση του τεχνικού ελέγχου ελληνόκτητων βαρέων οχημάτων που φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας κρατών, μέσω … ταχυδρομείου, καταγγέλλει μιλώντας προς την ηλεκτρονική έκδοση του «Βήματος», ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), κ. Απόστολος Κενανίδης.

Ο κ. Κενανίδης μιλά για μία κατάσταση που γίνεται όλο και χειρότερη, καθώς φορτηγά, τα οποία είτε ανήκουν σε έλληνες αυτοκινητιστές και φέρουν κυπριακές ή βουλγαρικές πινακίδες κυκλοφορίας, είτε ανήκουν σε επαγγελματίες προερχόμενους από τρίτες χώρες, δεν υφίστανται κανονικό τεχνικό έλεγχο και συχνά τελούν σε άθλια κατάσταση.
«Κυκλοφορούν με φορτίο στους αυτοκινητόδρομους χωρίς να έχουν ελεγχθεί. Λαμβάνουν το πιστοποιητικό τεχνικού ελέγχου των ξένων ΚΤΕΟ, μέσω ταχυδρομείου» σημειώνει ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ. «Αυτά τα οχήματα είναι κίνδυνος –θάνατος στο οδικό δίκτυο» παρατηρεί.


«Το περίεργο είναι ότι πολλά από αυτά είναι υπέρβαρα, βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και πρέπει να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους. Κανένα από αυτά δεν θα περνούσε στον τεχνικό έλεγχο» συνεχίζει.
«Δυστυχώς, παρά τις εκκλήσεις μας, η πολιτεία δεν κάνει τίποτα για την επίλυση του προβλήματος» καταλήγει.
Στο μεταξύ, έπειτα από προσφυγή της ΟΦΑΕ στα κοινοτικά όργανα, η Κομισιόν ζήτησε από την Ελλάδα να αλλάξει εντός δύο μηνών το νομικό πλαίσιο για τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών που υπάρχουν στα χερσαία σύνορα της χώρας. Και αυτό διότι οι αυτοκινητιστές έπεισαν την Κομισιόν ότι συνάδελφοί τους από τρίτες χώρες προμηθεύονται αφορολόγητο πετρέλαιο, δημιουργώντας αθέμιτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.