Aύξηση των πωλήσεων παρουσίασε η εταιρεία SATO κατά το α΄ εξάμηνο του 2014 η οποία ανέρχεται σε 21,40% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.
Για το ίδιο διάστημα οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη της εταιρείας.
Ο δείκτηςEBITDAγια τη περίοδο Α΄ εξαμήνου 2014 ανήλθε σε -319 χιλ. ευρώ έναντι -1.476 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 1.157 χιλ. ευρώ ξεπερνώντας και τις προβλέψεις του πλάνου εξυγίανσης.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε -959 χιλ. ευρώ έναντι -3.891 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 2.932 χιλ. ευρώ.