Στην έκτη θέση των δημοφιλέστερων προορισμών διακοπών, μεταξύ 89 χωρών, βρίσκεται η Ελλάδα στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών εφέτος, με βάση τη στατιστική έρευνα «Travel Image». Στην πρώτη θέση κατατάσσονται οι ΗΠΑ και ακολουθεί η Αυστραλία, η Ισπανία, η Ιταλία και η Ταϊλάνδη. H έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.300 Σκανδιναβών, περιέχει επίσης μηνύματα για τον ελληνικό προορισμό, ο οποίος φαίνεται να υστερεί σε ό,τι αφορά την ελκυστικότητα του προορισμού.
Στη συνολική κατάταξη όλων των χωρών ως προς την τουριστική τους εικόνα, η Ελλάδα βρίσκεται στην 28η θέση. Η συνολική αξιολόγηση, την οποία επεξεργάστηκε η εταιρία A&B ANALYSE και M3 Research τον περασμένο Φεβρουάριο, προκύπτει από σειρά κριτηρίων, όπως η αναγνωρισιμότητα μίας χώρας, το πόσο ελκυστική είναι ή φαντάζει στην αντίληψη του σκανδιναβικού κοινού (σε διάφορες ηλιακές ομάδες και κατηγορίες) κ.α.
Οι δύο μεγαλύτερες επιμέρους κατηγορίες είναι η αναγνωρισιμότητα και η ελκυστικότητα του προορισμού. Στην κατηγορία «Awareness» (αναγνωρισιμότητα) η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση, με πρώτη τη Γερμανία, δεύτερη την Αγγλία και τρίτη την Ισπανία. Ακολουθεί στην πέμπτη θέση η Γαλλία και στην έκτη η Ιταλία. Ωστόσο, σε ό,τι αφορά την ελκυστικότητα («Attractiveness»), η χώρα κατατάσσεται στην 35η θέση διεθνώς, στοιχείο που προκαλεί προβληματισμό για την σκανδιναβική αγορά, η οποία αποτελεί και την τρίτη μεγαλύτερη εξερχόμενη αγορά της Ευρώπης και αριθμεί περίπου 1,5 εκατ. επισκέπτες τον χρόνο στην Ελλάδα.
Παρότι η αναγνωρισιμότητα της χώρας είναι υψηλή και η αγάπη των Σκανδιναβών για την Ελλάδα μεγάλη, στην κατηγορία της ελκυστικότητας προκύπτει ότι η Ελλάδα θα πρέπει να βελτιώσει τη θέση της και να απαλείψει αρνητικά στοιχεία ή εντυπώσεις για την εικόνα της.
Στην κατεύθυνση αυτή στοχεύει η έκθεση GREKLAND PANORAMA, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στις αρχές του χρόνου στη Στοκχόλμη. Επενδύοντας περισσότερο στην προβολή της Ελλάδας στη σκανδιναβική αγορά, η διοργανώτρια εταιρία North Events μεταφέρει την έκθεση στο Ericsson Globe, το μεγαλύτερο σφαιρικό εκθεσιακό κέντρο του κόσμου (συνολικής έκτασης 4.200 τ.μ.), από τις 13 έως τις 15 Φεβρουαρίου 2015.
Η εταιρία επίσης ανανεώνει τον δικτυακό της κόμβο www.panoramagreece.com για να αναδείξει την ελληνική ταυτότητα και να προσελκύσει επισκέπτες, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος και στη σουηδική γλώσσα. Στην έκθεση έχουν δηλώσει συμμετοχή προορισμοί από όλη την Ελλάδα και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και νέοι προορισμοί. Την υποστήριξη και συμμετοχή τους έχουν επιβεβαιώσει για το 2015 και οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί Apollo, TUI Nordic, Airtours, VING, Solresor, καθώς και εξειδικευμένα γραφεία τουρισμού.



