ΟΠΤΙΜΑ: Πωλήσεις 105 εκατ. ευρώ για το 2013

Άλλη μια χρονιά επιχειρηματικής ανάπτυξης ήταν το 2013 για την ΟΠΤΙΜΑ, ελληνική εταιρεία τυροκομικών προϊόντων, σύμφωνα με τη διοίκησή της.

Άλλη μια χρονιά επιχειρηματικής ανάπτυξης ήταν το 2013 για την ΟΠΤΙΜΑ, ελληνική εταιρεία τυροκομικών προϊόντων, σύμφωνα με τη διοίκησή της. Ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 104,6 εκατ. ευρώ, έναντι 107,7 εκατ. ευρώ το 2012, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 4,1 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε σχέση με το 2012 εξαιτίας της επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής που ακολουθήθηκε.
Από την ανάλυση των οικονομικών δεδομένων της εταιρείας προκύπτουν συμπεράσματα που τεκμηριώνουν την υγιή, αναπτυξιακή λογική που χαρακτηρίζει την πορεία της ΟΠΤΙΜΑ. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το 2013, ο τραπεζικός δανεισμός παραμένει μηδενικός, οι επισφάλειες παραμένουν επίσης μηδενικές, ο τζίρος αυξήθηκε σημαντικά σε όλες τις στρατηγικές για την εταιρεία κατηγορίες, σε συνδυασμό με την πλήρη απόσυρση από τις κατηγορίες χαμηλού ενδιαφέροντος, ενώ τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν σε ποσοστό 18% – σε απόλυτους αριθμούς κατά 2,2 εκατ. ευρώ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ κ. Στέφανος Παντελιάδης, σχολίασε σχετικά ότι «Τα δεδομένα που προκύπτουν από τον ισολογισμό μας, ενισχύουν ακόμα περισσότερο την εικόνα της επιχειρηματικής υγείας και της προοπτικής για την εταιρεία μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο πλάνο μας, στηριγμένοι στην ποιότητα των προϊόντων μας, την αμοιβαιότητα στις σχέσεις με τους συνεργάτες μας και, πάνω απ΄ όλα, στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών.»
Υπενθυμίζεται ότι η ΟΠΤΙΜΑ, στο πορτοφόλιο της εταιρείας περιλαμβάνονται διάφορα brands, όπως HΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι κ.α..
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk