Ρομπότ και υψηλή τεχνολογία στα αεροσκάφη της easyJet

Ρομποτικά σκάφη, 3D γυαλιά, ταμπλέτες και μέσα υψηλής τεχνολογίας θα χρησιμοποιεί άμεσα η αεροπορική εταιρεία easyJet προκειμένου να εξελιχθεί και να αυξήσει τους πελάτες της στο πλαίσιο του παγκόσμιου ανταγωνισμού.

Ρομποτικά σκάφη, 3D γυαλιά, ταμπλέτες και μέσα υψηλής τεχνολογίας θα χρησιμοποιεί άμεσα η αεροπορική εταιρεία easyJet προκειμένου να εξελιχθεί και να αυξήσει τους πελάτες της στο πλαίσιο του παγκόσμιου ανταγωνισμού. Ειδικότερα, η easyJet, η οποία ανήκει κατά 36% στην οικογένεια Χατζηιωάννου, ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου στο Λονδίνο ότι θα εφαρμόσει νέες καινοτόμες τεχνολογίες για να βοηθήσει τη λειτουργία του στόλου της, που αποτελείται από 220 αεροσκάφη Airbus A319 και A320, ακόμη πιο αποτελεσματικά, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και διατηρώντας όμως την ακρίβεια και την ασφάλεια. Οι νέες τεχνολογίες, όπως ρομπότ, 3D γυαλιά για τους πιλότους, ταμπλέτες που θα αντικαταστήσουν τα απαραίτητα χαρτιά – βιβλία των πιλότων και θα μειώσουν το κόστος και άλλα αναμένεται να εφαρμοστούν σταδιακά ως τα επόμενα τρία έτη περίπου. Ηδη η easyJet συνεργάζεται με κορυφαία πανεπιστημιακά και ερευνητικά κέντρα και από τον επόμενο μήνα θα αρχίσει η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στα σκάφη της έτσι ώστε να περάσει στην επόμενη γενιά.

Οπως ανέφερε η κυρία Carolyn McCall, chief executive της easyJet, «το πλεονέκτημα αυτών των ανερχόμενων τεχνολογιών είναι τριπλό – απελευθερώνει την ομάδα των μηχανικών μας ώστε να διαχειρίζεται πιο απαιτητικά καθήκοντα, διατηρώντας τα κόστη μας χαμηλά, πράγμα που διατηρεί και τους ναύλους μας χαμηλούς και συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση τυχόν καθυστερήσεων των επιβατών, διατηρώντας έτσι τη διάκρισή μας για την ακρίβεια στη βιομηχανία και βελτιώνοντας την εμπειρία και την ασφάλεια των επιβατών μας».
Ο αερομεταφορέας ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με την Coptercraft Measurement Solutions και με την ομάδα Αεροναυπηγικής και Ρομποτικής του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ για την προσαρμογή της υπάρχουσας τεχνολογίας, ώστε τα μη επανδρωμένα σκάφη να χρησιμοποιηθούν για την επιθεώρηση του στόλου των αεροσκαφών Airbus. Αυτά τα ρομποτικά, μη επανδρωμένα σκάφη θα προγραμματιστούν να ελέγχουν και να αξιολογούν τα αεροσκάφη, στέλνοντας αναφορές στους μηχανικούς για οποιαδήποτε ζημιά απαιτείται επιπλέον έλεγχος ή εργασίες συντήρησης. Τα μη επανδρωμένα σκάφη βρίσκονται επί του παρόντος σε φάση εξέλιξης με την προοπτική να τεθούν σε δοκιμαστική φάση και στη συνέχεια σε λειτουργία το συντομότερο κατά το επόμενο έτος.
Πέρα από την τεχνολογία drone, η easyJet σχεδιάζει να εφαρμόσει τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (Virtual and Augmented Reality) της Epson και της Vuzix, οι οποίες θα παρέχουν τη δυνατότητα στην απομακρυσμένη ομάδα μηχανικών να δει ακριβώς ό,τι βλέπουν ο πιλότος ή ο μηχανικός με τη χρήση γυαλιών εικονικής πραγματικότητας. Τα γυαλιά αυτά χρησιμοποιούν το πρώτο υψηλής ευκρίνειας σύστημα πρόσβασης στην οθόνη, προσφέροντας επαυξημένη πραγματικότητα που βοηθάει την easyJet στη διάγνωση τεχνικών θεμάτων από απόσταση.
Επίσης, η easyJet θα ολοκληρώσει την εφαρμογή Panasonic Toughpads που θα αντικαταστήσουν τα λάπτοπ και όλες τις φόρμες και τα εγχειρίδια από χαρτί σε όλα τα πιλοτήριά της ως το τέλος του μήνα. Αυτό σημαίνει ότι ο αερομεταφορέας βρίσκεται ήδη κοντά στη φάση εφαρμογής τεχνολογίας στα αεροσκάφη για την αποφυγή της χρήσης χαρτιού. Αυτά τα tablets θα κάνουν την easyJet έναν από τους πρώτους αερομεταφορείς που χρησιμοποιούν αυτού του είδους τις συσκευές σε όλες τις φάσεις της πτήσης και στο έδαφος, σύμφωνα με στελέχη του. Αντικαθιστώντας τα βαριά βιβλία αρχείων από χαρτί η easyJet αναμένει να μειώσει το κόστος των καυσίμων περίπου στα 500.000 δολάρια κάθε έτος. Κάθε κιλό βάρους που αφαιρείται από τον στόλο αεροσκαφών της easyJet προσφέρει εξοικονόμηση περίπου 20.000 δολαρίων τον χρόνο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk