Νέα δεδομένα στον προεκλογικό αγώνα στο μεγάλο λιμάνι της χώρας. Κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ τάχθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης με δηλώσεις του κατά τη συνάντηση που είχε την Πέμπτη με τον πρόεδρο του ΟΛΠ κ. Γιώργο Ανωμερίτη, παρουσία του υποψήφιου δημοτικού συμβούλου κ. Βαγγέλη Μαρινάκη.
Όπως δήλωσε ο κ. Μώραλης, «προέκυψε ταύτιση απόψεων σε τρία βασικά σημεία τα οποία θα αποτυπωθούν και στο πρόγραμμά μας: πρώτον, ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένη η ανάπτυξη της πόλης με την ανάπτυξη του λιμανιού· δεύτερον, ότι θα πρέπει το ελληνικό λιμενικό σύστημα να ακολουθήσει το ευρωπαϊκό λιμενικό σύστημα, που σημαίνει ότι οι μετοχές θα πρέπει να παραμείνουν στο Δημόσιο, στην αυτοδιοίκηση και στα επιμελητήρια· και τρίτον, ότι πρέπει να γίνονται παραχωρήσεις για χρήση σε πολλούς διαφορετικούς ιδιώτες».
Στο μεταξύ αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) κατά της «Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την απόκτηση πλειοψηφικής συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΛΠ κατέθεσε η Ένωση Μονίμων και Δόκιμων Λιμενεργατών ΟΛΠ.
«Ελπίζουμε ότι η Δικαιοσύνη θα ισχυροποιήσει και θα επιβεβαιώσει παλαιότερες δικαστικές αποφάσεις της που αναγνωρίζουν και κατοχυρώνουν τον δημόσιο χαρακτήρα του ΟΛΠ, ο οποίος δεν μπορεί να εκχωρηθεί ούτε στον ήδη παρόντα στον Πειραιά αλλοδαπό ιδιωτικοκρατικό φορέα ούτε σε άλλους επίδοξους «επενδυτές»» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Μώραλη ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιάς κ. Θοδωρής Δρίτσας τόνισε πως «γεννάει, όντως, ικανοποίηση το γεγονός ότι ο κ. Μώραλης και ο κ.Μαρινάκης προσχωρούν έστω και με καθυστέρηση στο παμπειραϊκό μέτωπο εναντίον της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ μέσω ΤΑΙΠΕΔ, που προωθεί η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου».
Έθεσε στη συνέχεια ωστόσο μια σειρά ερωτήματα προς τους κ.κ.Μαρινάκη και Μώραλη όπως εάν στηρίζουν ή όχι την κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου, που προωθεί αυτό το καταστροφικό για τον Πειραιά και το λιμάνι σχέδιο, ποια είναι η θέση τους για την απειλούμενη υποβάθμιση των αμοιβών και των εργασιακών σχέσεων των εργαζομένων στο λιμάνι και για τους κινδύνους επιβάρυνσης με πρόσθετο κόστος των ακτοπλοϊκών συνδέσεων του Πειραιά με τα νησιά και εάν θα στηρίξουν τις κινητοποιήσεις των φορέων που τάσσονται κατά της ιδιωτικοποίησης.