Ενα νέο, υψηλού επιπέδου τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα φιλοδοξεί να δημιουργήσει η νέα αλυσίδα ξενοδοχείων-resorts, μέσα από τη μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ του ομίλου Σάνη ΑΕ και της Oaktree Capital Management.
Η συμφωνία υπεγράφη στις 26 Μαρτίου μεταξύ του ελληνικού ξενοδοχειακού ομίλου και του αμερικανικού επενδυτικού κεφαλαίου. «Είναι ένα πολύ σημαντικό μήνυμα. Η επένδυση κεφαλαίων της Oaktree είναι ένα πολύ θετικό σημάδι και ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό. Δείχνει ότι η χώρα πάει προς τα εμπρός» δηλώνει ο πρόεδρος του ομίλου Σάνη ΑΕ κ. Σταύρος Ανδρεάδης. Ο ίδιος τονίζει ότι «είναι πολύ τιμητικό που επιλέχθηκε η Σάνη για να είναι ο συνεργάτης της Oaktree στην Ελλάδα».
Η Oaktree Capital Management είναι ένα αμερικανικό επενδυτικό fund-«κολοσσός», το οποίο διαχειρίζεται χρήματα ασφαλιστικών ταμείων σε ΗΠΑ και Καναδά και επενδύει όπου υπάρχει προοπτική. Ιδρύθηκε το 1995 και σήμερα διαχειρίζεται περίπου 80 δισ. δολάρια.

Στόχος της συνεργασίας Σάνη ΑΕ και Oaktree Capital Management είναι να δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο από πολυτελή ξενοδοχεία-resorts σε όλη την Ελλάδα
Το όνομα της αλυσίδας, αν και δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη, αναμένεται να είναι «Oceania Club». Το ομώνυμο ξενοδοχείο στα Νέα Μουδανιά της Χαλκιδικής, το οποίο ανήκει στη Σάνη ΑΕ, αποτελεί και το πρώτο ξενοδοχείο της νέας αλυσίδας. «Το «Oceania Club» θα είναι η βάση του προϊόντος. Το concept θα στηρίζεται σε αυτό» δηλώνει ο πρόεδρος της Σάνη, αναφερόμενος στο ξενοδοχείο το οποίο λειτουργεί κανονικά εφέτος με το μοντέλο «ultra all inclusive». Από την άλλη, το Sani Resort, η ναυαρχίδα του ομίλου Σάνη, παραμένει ως έχει, εκτός του σχήματος.
Στη νέα επιχειρηματική πρωτοβουλία η Oaktree έχει το πλειοψηφικό ποσοστό, με τη Σάνη να διατηρεί μερίδιο συμμετοχής. Η συνεργασία θα βασίζεται στην τεχνογνωσία του ελληνικού ξενοδοχειακού ομίλου στη δημιουργία και στη λειτουργία των resorts και στις δυνατότητες της Oaktree να υποστηρίξει επενδύσεις μεγάλης κλίμακας. Παράλληλα, θα δημιουργηθούν ανεξάρτητες ομάδες στελεχών για τη διοίκηση της νέας ξενοδοχειακής αλυσίδας και τη λειτουργία των μονάδων.
Στόχος της αλυσίδας είναι να δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο από πολυτελή ξενοδοχεία-resorts σε όλη την ελληνική επικράτεια, τα οποία απευθύνονται τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά. Ηδη γίνονται επαφές και συζητήσεις για μονάδες, με αφετηρία τη Χαλκιδική, και σε άλλες περιοχές της χώρας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Gerakina Beach, το οποίο ανήκει στην Εθνική Τράπεζα και έχει βγει ήδη σε δύο διαγωνισμούς που κηρύχθηκαν άγονοι, είναι ένας από τους στόχους του νέου σχήματος. «Δεν είναι βραχυπρόθεσμη η επένδυση στην Ελλάδα» σημειώνει ο κ. Ανδρεάδης, προσθέτοντας ότι την επόμενη χρονιά θα λειτουργήσει και άλλη μια μονάδα κάτω από την ομπρέλα της νέας αλυσίδας.
Το ξενοδοχειακό προϊόν που θα διαμορφωθεί είναι «high end» και απευθύνεται σε πολύ υψηλά εισοδήματα. «Είναι ένα μοντέλο το οποίο ξεκίνησε στην Καραϊβική και θα ενισχύσει το δυναμικό του ελληνικού τουρισμού με πεντάστερα ξενοδοχεία» εξηγεί ο κ. Ανδρεάδης. «Οι πελάτες που έρχονται προπληρώνουν ένα πακέτο, αλλά αγοράζουν και πολλά άλλα πράγματα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους» καταλήγει, καθώς θέλουν να ξέρουν ότι έχουν μια βάση, αλλά οι δαπάνες τους να παραμένουν υψηλές.
Δημοσιεύτηκε στο Helios Plus την 1η Απριλίου 2014
HeliosPlus