Η SCA επενδύει στην Ελλάδα

Εμφαση στην εγχώρια ελληνική παραγωγή δίνει η εταιρεία προϊόντων προσωπικής υγιεινής και χαρτικών ειδών SCA Hygiene Products με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας.

Εμφαση στην εγχώρια ελληνική παραγωγή δίνει η εταιρεία προϊόντων προσωπικής υγιεινής και χαρτικών ειδών SCA Hygiene Products με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Ηδη από το 2009 η σουηδική πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται με θυγατρική και στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει να παράγει εγχώρια μέρος των προϊόντων χάρτου και ακράτειας. Σήμερα το 30% του τζίρου της θυγατρικής στην Ελλάδα παράγεται σε τοπικό εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο, ενώ υπάρχει στόχος για αύξηση αυτού του ποσοστού.
Στο τιμόνι της SCA Hygiene Products στην Ελλάδα βρίσκεται ο κ. Γιάννης Κοττεάκος, στη θέση του γενικού διευθυντή, ο οποίος επεσήμανε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στη χώρα μας στοχεύοντας στην παράλληλη ανάπτυξη της εταιρείας και του συνόλου των κοινωνικών εταίρων. Παρά την κρίση, η εταιρεία εμφάνισε αύξηση πωλήσεων και κερδών. Μάλιστα η αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η πολυεθνική – δηλαδή, πάνες ακράτειες, μωρού, χαρτομάντιλα, χαρτί τουαλέτας – κουζίνας, σερβιέτες, χαρτοπετσέτες κτλ. – έχει επηρεαστεί και αυτή από την ελληνική κρίση, γι’ αυτό και η εταιρεία απαντά με προσφορές στο πλαίσιο του ανταγωνισμού.
Οπως ανέφερε ο κ. Γ. Κοττεάκος, ακόμη και το 2012, σε μια δύσκολη για την ελληνική αγορά χρονιά, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 15%, σε 65,3 εκατ. ευρώ, ενώ και τα EBITDA ενισχύθηκαν κατά 30% και διαμορφώθηκαν σε 2 εκατ. ευρώ. Η πορεία αυτή συνεχίζεται και το 2013, όπως καταδεικνύει η ανάπτυξη στις πωλήσεις της κατά 5% το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2012.
Αντίστοιχα ανοδικά κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς των brands: ο όγκος πωλήσεων της Libero αυξήθηκε κατά 25%, ενώ η αγορά των πανών υπέστη συνολικά μείωση κατά 10%. Ομοίως η Libresse κατέγραψε αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 18%, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο το μερίδιό της στη σχετική κατηγορία. Η Zewa έρχεται πρώτη σε όγκο πωλήσεων στην κατηγορία των χαρτομάντιλων στην Ελλάδα, ενώ και η ΤΕΝΑ συνεχίζει να διατηρεί την ηγετική θέση της στην κατηγορία των επώνυμων προϊόντων ακράτειας, όπως υπογραμμίζει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας στη χώρα μας.
Παράλληλα η θυγατρική έχει αποσπάσει βραβεία στα Best Workplaces και CR Index, το βραβείο «Προμηθευτής της χρονιάς non food» στον θεσμό Retail Business, καθώς και τις διακρίσεις στις κατηγορίες «Αύξηση πωλήσεων», «Καινοτόμες τεχνολογίες πώλησης», «Απόδοση πωλήσεων και πωλητών» και «Οργάνωση των πωλήσεων» του θεσμού Sales Excellence Awards. Σημειώνεται ότι η παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα ξεκίνησε το 1973 με την επωνυμία Αυλών Ιντερνάσιοναλ ΑΕ. Η εξαγορά της έγινε το 1989 από τη σουηδική εταιρεία, από όπου προμηθεύεται τα προϊόντα της, και από τότε λειτουργεί ως θυγατρική.
Ο όμιλος ιδρύθηκε το 1929 στη Σουηδία και σήμερα έχει 37.000 εργαζομένους σε 100 χώρες και πωλήσεις 9,8 δισ. ευρώ. Το 75% του τζίρου του ομίλου προέρχεται από την Ευρώπη. Η ευρωπαϊκή αγορά της SCA αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο κομμάτι των παγκόσμιων πωλήσεών της καταγράφοντας το 75% των πωλήσεων παγκοσμίως και ακολουθούν η Βόρεια Αμερική (9%), η Λατινική Αμερική (6%), η Ασία (5%), η Ωκεανία (4%) και οι υπόλοιπες χώρες. Η μεγαλύτερη αγορά της SCA είναι η Γερμανία, ενώ ακολουθούν το Ηνωμένο Βασίλειο, οι HΠΑ, η Γαλλία, η Σουηδία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Ισπανία, η Αυστραλία και η Δανία. Ο όμιλος διαθέτει μεταξύ άλλων μεγάλη έκταση δάσους στη Σουηδία, το μέγεθος του οποίου είναι μεγαλύτερο από το Βέλγιο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk