Στελιος Φαϊτακης: Η Ελλάδα που διαπρέπει

Τις ώρες που γράφονται αυτές οι γραμμές η δουλειά του παρουσιάζεται σε διεθνή «εδάφη», και συγκεκριμένα στην πρώτη διεθνή Μπιενάλε του Κιέβου, την Arsenale 2012. «The Best of Times, the Worst of Times: Rebirth and Apocalypse in Contemporary Art» («Η καλύτερη εποχή, η χειρότερη εποχή: αναγέννηση και αποκάλυψη στη μοντέρνα τέχνη») είναι ο τίτλος της έκθεσης του «δικού μας» Στέλιου Φαϊτάκη σε επιμέλεια Ντέιβιντ Ελιοτ.

Τις ώρες που γράφονται αυτές οι γραμμές η δουλειά του παρουσιάζεται σε διεθνή «εδάφη», και συγκεκριμένα στην πρώτη διεθνή Μπιενάλε του Κιέβου, την Arsenale 2012. «The Best of Times, the Worst of Times: Rebirth and Apocalypse in Contemporary Art» («Η καλύτερη εποχή, η χειρότερη εποχή: αναγέννηση και αποκάλυψη στη μοντέρνα τέχνη») είναι ο τίτλος της έκθεσης του «δικού μας» Στέλιου Φαϊτάκη σε επιμέλεια Ντέιβιντ Ελιοτ. Ο έλληνας καλλιτέχνης, για τον οποίο έγραψαν και οι «New York Times» με αφορμή τη συμμετοχή του στο περίπτερο της Δανίας στην 54η Μπιενάλε της Βενετίας, παρουσιάζει αυτό που ξέρει καλύτερα: μια μνημειακή τοιχογραφία, όπως ακριβώς είχε κάνει στην πίσω όψη του περιπτέρου της Δανίας. Από 1ης Σεπτεμβρίου μάλιστα ο Φαϊτάκης θα δώσει ακόμη ένα «παρών» σε διεθνές πρότζεκτ. Ο λόγος για την ομαδική έκθεση με τίτλο «Newtopia: The State of Human Rights», με θέμα τα ανθρώπινα δικαιώματα, σε επιμέλεια της – επίσης Ελληνίδας – Κατερίνας Γρέγου. Η έκθεση θα παρουσιαστεί σε πολλά ινστιτούτα πολιτισμού, καθώς και στο Μαλίν, τη μικρή φλαμανδική πόλη, συμπίπτοντας με τα εγκαίνια του Kazerne Dossin Memorial, Museum and Documentation Centre για το Ολοκαύτωμα και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Γιατί έξω πάμε καλά.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk