Τη λειτουργία από τις 30 Μαΐου του πρώτου online καναλιού πώλησης τραπεζικών προϊόντων στην Ελλάδα, του winbank direct, ανακοίνωσε, σήμερα,Τετάρτη η Τράπεζα Πειραιώς, με αφορμή την επέτειο δέκα χρόνων λειτουργίας της ηλεκτρονικής τράπεζας winbank.

Όπως ανέφεραν ο διευθύνων σύμβουλος της Σταύρος Λεκκάκος και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Σπύρος Παπασπύρου, με την νέα αυτή υπηρεσία η τράπεζα επεκτείνει με ελάχιστο κόστος τη γεωγραφική της κάλυψη τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας.

Οαναπληρωτής γενικός διευθυντής, Σωτήρης Συρμακέζης, είπε ότι η νέα υπηρεσία απευθύνεται σε όλη την αγορά και όχι μόνο σε πελάτες της Πειραιώς.

Η winbank direct θα προσφέρει νέα ευέλικτα τραπεζικά προϊόντα που είναι ειδικά σχεδιασμένα για το προφίλ των online χρηστών, επισήμανε ο κ. Συρμακέζης και ανακοίνωσε ότι το πρώτο προϊόν που θα προσφερθεί θα είναι μια ευέλικτη κατάθεση (θα μπορεί να επιλέγει ο πελάτης τη χρονική διάρκεια κατάθεσης, την κατανομή των χρημάτων μεταξύ διαφορετικών μορφών λογαριασμών) με επιτόκιο 5% για τους πρώτους 2.000 πελάτες που θα εγγραφούν.

Το επιτόκιο θα παραμείνει ανταγωνιστικό και για τους επόμενους πελάτες, όπως επισημάνθηκε.

Τα νέα προϊόντα θα διατίθενται αποκλειστικά online από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας (www.winbankdirect.gr) winbank direct και όχι από το δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας.

Για τη διαχείριση των προϊόντων αυτών μετά την online απόκτησή τους, οι πελάτες θα έχουν στη διάθεσή τους τόσο το δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας όσο και όλα τα δίκτυα που «έχτισε» η winbank τα τελευταία 10 χρόνια.

Σχεδόν 150.000 πελάτες επισκέπτονται τη winbank, περίπου 12.000.000 φορές ετησίως, εκτελώντας online το μεγαλύτερο μέρος των περισσότερων συναλλαγών της τράπεζας, στοιχεία που δείχνουν την πλήρη ωρίμανση του internet banking.

Παράλληλα, όλες οι υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής παρουσιάζουν σημαντική ωρίμανση, καθώς απορροφούν από 40% (πληρωμές πιστωτικών καρτών στα μηχανήματα πληρωμής με μετρητά) έως και 78% (αναλήψεις μετρητών στα ΑΤΜ).