Το φονικό πέταλο του Μαλικού γίνεται ασφαλές στο σύνολό του. Χθες υπεγράφη στο ΥΠΕΧΩΔΕ η σύμβαση ανάθεσης του έργου Ανισόπεδος Κόμβος Αγίας Μαρίνας ΣτυλίδαςΑνισόπεδος Κόμβος Ραχών. Πρόκειται για το τελευταίο τμήμα του πετάλου του Μαλιακού που θα μετατραπεί σε ασφαλή αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών και περιλαμβάνει τις παρακάμψεις Στυλίδας και Καραβόμυλου, έχει συνολικό προϋπολογισμό 200 εκατ. ευρώ και μήκος 19,3 χλμ.

«Το τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον ανισόπεδο κόμβο Αγίας Μαρίνας Στυλίδας ως τον ανισόπεδο κόμβο Ραχών θα ακολουθήσει εντελώς νέα χάραξη, παρακάμπτοντας τη Στυλίδα και τον Καραβόμυλο με τρεις (3) σήραγγες και τέσσερις (4) κοιλαδογέφυρες.Υπολογίζεται ότι το έργο αυτό θα ολοκληρωθεί το 2010» τόνισε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς.

Ο υπουργός πρόσθεσε ότι τον Μάρτιο του 2004 δεν υπήρχε στο ΥΠΕΧΩΔΕ η πρόβλεψη για την κατασκευή αυτού του έργου ούτε σχετικές μελέτες. Τον Ιανουάριο του 2005 ανατέθηκε η μελέτη και εντάχθηκε στο Γ΄ ΚΠΣ τον Ιανουάριο του 2007, εξασφαλίζοντας τη χρηματοδότησή του.

«Με την έναρξη κατασκευής της τελευταίας αυτής εργολαβίας,το μέτωπο των έργων στο πέταλο του Μαλιακού θα εκτείνεται σε 78,4 χλμ., με συνολικό προϋπολογισμό περίπου 800 εκατ. ευρώ» τόνισε ο κ. Σουφλιάς.

Και ανακοίνωσε ότι από το καλοκαίρι παραδίδονται στη χρήση των οδηγών σημαντικά τμήματα του νέου σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, όπως οι παρακάμψεις Αγίου Κωνσταντίνου (11,4 χλμ.) και Καμένων Βούρλων (9 χλμ. ).

Στο έργο Ανισόπεδος Κόμβος Αγίας Μαρίνας Στυλίδας- Ανισόπεδος Κόμβος Ραχών ανάδοχος είναι η εταιρεία Αττι-Κατ ΑΤΕ. Ο προϋπολογισμός είναι 200 εκατ. ευρώ, το συνολικό μήκος 19,3 χλμ. με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση. Περιλαμβάνει τρειςσήραγγες διπλού κλάδου συνολικού μήκους 3,4 χλμ. με τα δύο κτίρια εξυπηρέτησής τους, τέσσερις κοιλαδογέφυρες συνολικού μήκους 1,8 χλμ. και τρεις ανισόπεδους κόμβους: Αγίας Μαρίνας Στυλίδας, Στυλίδας- Καραβόμυλου και ΚαραβόμυλουΑχινού.