Το μισό δισ. ευρώ προσεγγίζουν οι οφειλές του δημοσίου προς τους κατασκευαστές των οδικών αξόνων που πραγματοποιούνται με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών, κ. Χρήστο Σπίρτζη.
Κατέρρευσαν οι ταξινομήσεις οχημάτων τον Ιούλιο, λόγω των capital controls και της κακής οικονομικής συγκυρίας. Σύμφωνα με επεξεργασία των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΕΑ), οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών τον Ιούλιο μειώθηκαν κατά 28,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (5.447 αντί 7.627) Παράλληλα, οι ταξινομήσεις καινούριων φορτηγών μειώθηκαν τον […]
Προγραμματική Συμφωνία μεταξύ του υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού και της Εταιρείας Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ) υπέγραψαν πριν από λίγες ημέρες ο υπουργός κ. Γιώργος Σταθάκης και ο ο πρόεδρος της ΕΕΛ/ΛΑΚ, κ. Διομήδης Σπινέλλης.
Τις νέες δομές δημόσιων υποδομών «που δεν θα υλοποιούν έργα για τα έργα αλλά τον στρατηγικό σκεδασμό για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας», όπως είπε ο ίδιος, παρουσίασε την Τετάρτη από το υπουργείο Υποδομών, ο Πρωθυπουργός, κ. Αλέξης Τσίπρας.
Ελκυστικότερη πολιτική διοδίων για τις παραχωρήσεις της Ιόνιας Οδού (Μεταμόρφωση - Σκάρφεια) και του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) για τους μόνιμους κατοίκους και τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες ανακοίνωσε την Τετάρτη ο πρωθυπουργός, κ. Αλέξης Τσίπρας, στην πρώτη επίσκεψη πρόεδρου κυβέρνησεως απο τη σύσταση του υπουργείου Υποδομών το 2010.
Την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές ανακοίνωσε την Τετάρτη από το υπουργείο Υποδομών ο Πρωθυπουργός, κ. Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος έστειλε μήνυμα οτι παρά τις προσπάθειες ορισμένων να βάλουν εμπόδια στην Ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, η Ελλάδα θα τους διαψεύσει. Παράλληλα, ο Πρωθυπουργός άσκησε δριμεία κριτική στις προηγούμενες κυβερνήσεις για την πολιτική που ακολούθησαν στις συμβάσεις παραχώρησης, προαναγγέλοντας αλλαγές.
Σχεδόν τέσσερα χρόνια απαιτήθηκαν για την ολοκλήρωση της συγχώνευσης των τριών φορέων κτιριακών έργων του δημοσίου, λόγω ενδοκυβερνητικών συγκρούσεων των προηγούμενων ετών, με πρωταίτιο της κωλυσιεργίας το υπουργείο Δικαιοσύνης.
Το πρώην υπουργείο Υποδομών δημοπράτησε και ανέθεσε στις 16 Μαρτίου 2010 την κατασκευή του έργου «Κατασκευή Οδικής Σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με τον δυτικό άξονα Βορρά - Νότου», μήκους 48,5 χλμ σε τέσσερις εργολαβίες:
Πόσοι γνωρίζουν ότι ως πριν από λίγα χρόνια διεθνή brands όπως Moschino, Escada, Benetton, Nike, Adidas, Puma, Reebok - ως και ο όμιλος Zara - κατασκεύαζαν ρούχα στη χώρα μας;
Στο «ψάξιμο» είναι η κυβέρνηση για το μέλλον των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ), καθώς εδώ και λίγους μήνες διερευνά όλα τα πιθανά σενάρια για την αξιοποίηση της εταιρείας.
Ο άνθρωπος χάρη στον οποίο διαθέτει σήμερα η Αθήνα υπόγειο μητροπολιτικό σιδηρόδρομο «έφυγε» από τη ζωή πριν από λίγες ημέρες στην πρωτεύουσα.
Το καλύτερο επτάμηνο της ιστορίας του γνωρίζει το «Ελ. Βενιζέλος», καθώς τα στοιχεία του Ιουλίου πιστοποιούν ένα διπλό ρεκόρ: το «σπάσιμο» του φράγματος των δύο εκατ. επιβατών μέσα σε έναν μήνα και των 10 εκατ. ταξιδιωτών σε ένα επτάμηνο.
Σύμφωνο συνεργασίας με την κινεζική Zhejiang Ltd υπέγραψε την Τετάρτη η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ), με στόχο τη δραστηριοποίηση της ελληνικής εταιρείας στο σινοευρωπαϊκό εμπόριο.
Το 1,5 εκατομμύριο ταξιδιώτες προσέγγισε η επιβατική κίνηση της AEGEAN AIRLINES τον Ιούλιο, καθώς παρά τις κλειστές τράπεζες και τα capital controls, η εταιρία πέτυχε αύξηση κατά 20%, χάρη στην ανάπτυξη του δικτύου στο εξωτερικού και στην άμεση διάθεση φτηνότερων ναύλων στο εσωτερικό.
Μήνυμα προς τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ότι προχωρούν σε απεργιακές κινητοποιήσεις
Στις υπηρεσίες του υπουργείου Περιβάλλοντος βρίσκεται ο φάκελος της ανέγερσης του ισλαμικού Τεμένους των Αθηνών, το οποίο θα κατασκευαστεί στην περιοχή του Βοτανικού.
Είκοσι τρία μεγάλα έργα υποδομής περιλαμβάνει το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020» (ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ) του νέου ΕΣΠΑ.
Συνεχίζεται το χρηματοδοτικό κενό του έργου της Γραμμής 4 του αθηναϊκού μετρό, που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο υπόγειου μητροπολιτικού σιδηρόδρομου από το Γαλάτσι ως του Γουδή, προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ.
Μία αναπάντεχη είδηση για την αεροπορική πραγματικότητα της χώρας έκρυβε ένα έγγραφο του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη που αναρτήθηκε την Παρασκευή στη «Δι@ύγεια».
Νέες προτάσεις για την περίπτωση που δεν καρποφορήσει το σχέδιο σύμπραξης ιδιωτικού