Κατέρρευσαν οι ταξινομήσεις οχημάτων τον Ιούλιο, λόγω των capital controls και της κακής οικονομικής συγκυρίας.

Σύμφωνα με επεξεργασία των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΕΑ), οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών τον Ιούλιο μειώθηκαν κατά 28,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (5.447 αντί 7.627)
Παράλληλα, οι ταξινομήσεις καινούριων φορτηγών μειώθηκαν τον Ιούλιο κατά 38,6% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2014 (302 αντί 492 οχήματα).
Επίσης, οι ταξινομήσεις λεωφορείων έπεσαν κατά 56%, με μόλις 11 οχήματα αντί 25 λεωφορείων που είχαν ταξινομηθεί τον Ιούλιο του 2014.
Ακόμη, οι ταξινομήσεις καινούριων δικύκλων (άνω των 50 κυβικών) μειώθηκαν κατά 40,8%, καθώς ο ΣΕΕΑ καταγράφει 2.862 οχήματα, αντί 4.837 την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Πάντως, στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2015 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά 7,7% σε σχέση με τον Ιούλιο του του 2014. «Η πρόοδος στις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών από τις αρχές του έτους αιτιάζεται στις αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων προς επιχειρήσεις ενοικίασης, ενώ ακόμη και με αυτήν την πρόοδο η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται 73,0%χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009» αναφέρει ο ΣΕΕΑ.
Στα καινούργια φορτηγά, η αύξηση φτάνει το 28,1% από τις αρχές του έτους (3.741 αντί 2.921 πέρυσι), σε σχέση με το επτάμηνο του 2014, «εξαιτίας, μεταξύ άλλων, και εκτελέσεων διαγωνισμών», σημειώνει.
Στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις από τις αρχές του έτους παρουσιάζουν οριακή μείωση κατά -0,8% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2014 (21.190 αντί 21.369)