Επενδυτικός «πυρετός» έχει ανάψει για τα καλά για το νέο διεθνές αεροδρόμιο του Καστελίου στην Κρήτη. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος», κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρείες χτύπησαν την πόρτα του υπουργείου Υποδομών, εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον τους για το τεύχος δημοπράτησης και την πρόσβαση στα στοιχεία του έργου.
Ευνοϊκό περιβάλλον στις εγχώριες αερομεταφορές διακρίνουν για πρώτη φορά μετά από τουλάχιστον 2-3 «πέτρινα» χρόνια στελέχη του «Ελ. Βενιζέλος», καθώς μία σειρά από γεγονότα έρχονται να δείξουν ότι η αγορά επιστρέφει στην προ του 2011 περίοδο.
Θετική για τους πολίτες χαρακτηρίζει την μείωση των τιμών των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ).
Εντυπωσιακά στοιχεία για τη σχέση του Έλληνα με την τηλεόραση αναδείχθηκαν στην παρουσίαση που έκανε την Τετάρτη στην Αθήνα ο γενικός διευθυντής της SES Italia και αρμόδιος για την Ελλάδα κ. Πιέτρο Γκουεριέρι.
«Ζητάμε την παραίτηση του πρωθυπουργού και της κυβέρνησής του, γιατί όπως όλες οι κυβερνήσεις από το φθινόπωρο του 2009 και μετά εξαπάτησαν τον ελληνικό λαό με τις υποσχέσεις τους και φάνηκαν ανάξιοι του ιστορικού ρόλου που είχαν». Τάδε έφη το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ), το οποίο στην σημερινή συνεδρίαση του διοικητικού του συμβουλίου, προανήγγειλε κινητοποιήσεις, λόγω της δυσχερούς θέσης του κλάδου.
Κατά 11 εκατ. ευρώ αυξήθηκε ο τζίρος των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας το πρώτο τετράμηνο του έτους σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Η μείωση των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών των Αθηνών είναι
Στρατηγική μελέτη, η οποία θα βρίσκεται στα χέρια του υπουργού Υποδομών, κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη τις επόμενες ημέρες, θα προτείνει το μοντέλο χρηματοδότησης για τις νέες επεκτάσεις των Μητροπολιτικών Σιδηροδρόμων της Αττικής.
«Ο δρόμος είναι ένας. Πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η δημόσια διοίκηση. Εάν δεν δούμε πως δουλεύει η οικονομία της δημόσιας διοίκησης, θα είναι μία άχαρη συζήτηση. Μία συζήτηση για τους πόσους θα διώχνουμε κάθε τόσο, αλλά όχι για το πως αλλάζουμε την διοίκηση και πως θα είναι εξυπηρετική απέναντι στον πολίτη».
Την μείωση των κομίστρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής ανακοίνωσε την Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.
Οποιος έχει κάνει μια βόλτα στον παραλιακό μέτωπο της Αθήνας το τελευταίο διάστημα δεν μπορεί να μην έχει παρατηρήσει τις αλλαγές στο τοπίο της... αθηναϊκής Ριβιέρας.
Τουλάχιστον ενάμιση χρόνο ακόμη θα χρειαστεί να περιμένουν οι έλληνες καταναλωτές προκειμένου να αποκτήσουν τη δυνατότητα εκτέλεσης ανέπαφων οικονομικών συναλλαγών μέσω κινητών τηλεφώνων στην ελληνική αγορά.
Το σκληρό παιχνίδι των Αράβων της ΕΙΤ και μεγαλομετόχων της Forthnet στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων φαίνεται ότι οδήγησε σε έναν άνευ προηγουμένου «συνασπισμό» της Vodafone Ελλάς και της Wind Hellas, οι οποίες υπέγραψαν συμφωνία δικαιώματος προαίρεσης για το 13,25% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της Forthnet.
Ξεκινά η σταδιακή θέση σε λειτουργία της νέας γενιάς συρμών της Αττικό Μετρό, που θα χρησιμοποιήσει η ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (ΣΤΑΣΥ) στο δίκτυο των μητροπολιτικών σιδηροδρόμων της Αττικής.
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο οδεύει για προσυμβατικό έλεγχο η σύμβαση της ΕΡΓΟΣΕ για την ανάταξη της σηματοδότησης του δικτύου, η οποία όταν τελεστεί θα εκσυγχρονίσει το πολύπαθο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Οι δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος σε οκτώ ελληνικές περιφέρειες θα μπορούν από τον επόμενο μήνα να λάβουν κουπόνι «Ψηφιακής Αλληλεγγύης», το οποίο θα ανταλλάξουν είτε με σύνδεση στο διαδίκτυο για 12 μήνες, είτε με PC ή tablet, είτε με εκπαίδευση στην χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου.
Έφυγε από την ζωή το πρωί της Τετάρτης ο αναπληρωτής καθηγητής του ΕΜΠ και πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ), Μαθιός Καρλαύτης. Ο εκλιπών γεννήθηκε το 1969, ήταν παντρεμένος και πατέρας τεσσάρων παιδιών.
Σημαντικές μεταρρυθμίσεις στην φορολογία, το θεσμικό περιβάλλον και τις επενδύσεις προτείνονται μέσα από το σχέδιο δράσης του ελληνικού μανιφέστο για τις startups, που παρουσιάστηκε την Τρίτη στο 2014 στο κέντρο καινοτομίας του Corallia στο Μαρούσι.
Αφαιρούνται από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) τα ακίνητα-«φιλέτα» του Παράκτιου Μετώπου της Αττικής, που μεταβιβάστηκαν προ ημερών στον φορέα των ιδιωτικοποιήσεων από την αρμόδια διυπουργική επιτροπή, κατά παρέκκλιση από τις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά.
Τις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά περί οργανωμένης αξιοποίησης του Παραλιακού Μετώπου της Αττικής από το Φάληρο ως το Σούνιο ακύρωσε η διυπουργική επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων, η οποία μεταβίβασε νευραλγικά «φιλέτα» γης της πρωτεύουσας στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), αντί στην εταιρεία ειδικού σκοπού Παράκτιο Μέτωπο ΑΕ, που είχε συσταθεί για τον ίδιο λόγο.