H γερμανική φίρμα εμπλουτίζει τις επιλογές των Q5 και Q5 Sportback με νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες ενισχύουν επιπλέον το προφίλ αποδοτικότητας του SUV.

To υβριδικής τεχνολογίας σύνολο είναι αντίστοιχο αυτών που έχουν ανακοινωθεί για τα Α5 και A6 και θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές ισχύος 300 και 367 ίππων με κοινή συνισταμένη την παρουσία ενός δίλιτρου turbo τετρακύλινδρου κινητήρα 2,0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, μπαταρία 25,9 kWh και σύστημα τετρακίνησης.

Η νέα μεγαλύτερη μπαταρία συνοδεύεται και από ένα νέο φορτιστή 11 kW ΑC ο οποίος εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας της σε 2,5 ώρες. Στην φόρτιση της μπαταρίας εν κινήσει συμβάλλει και το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης μέσω των paddles στο τιμόνι.

Σύμφωνα με την Audi το συγκεκριμένο σύστημα εκτός από την εξοικονόμηση ενέργειας και την επαναφόρτιση της μπαταρίας καθιστά εφικτή την οδήγηση με ένα πεντάλ, καθώς στο 90% το φρενάρισμα σε αστικό περιβάλλον συντελείται με την παρέμβαση του συγκεκριμένου συστήματος.

Να σημειωθεί ότι η νέα μπαταρία συνεπάγεται ηλεκτρική αυτονομία έως 100 χλμ. μέγεθος βελτιωμένο κατά 45% σε σχέση με το αντίστοιχο της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου και το οποίο έχει αυτονόητα ευεργετική επίδραση στον περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του μοντέλου. Έτσι οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του Q5, αναλόγως την έκδοση αμαξώματος ισχύος και το επίπεδο εξοπλισμού εκλύουν στην ατμόσφαιρα 56-75 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.
To τίμημα για όλα τα παραπάνω είναι το ελαφρώς μικρότερο πορτ μπαγκάζ το οποίο μειώνεται κατά 80 λίτρα σε 438 λίτρα για την SUV έκδοση αμαξώματος και σε 433 λίτρα για την πιο δυναμική Sportback.
