H βρετανική φίρμα αποκαλύπτει την ισχυρότερη έκδοση του SUV της που εκτός από τους παραπάνω ίππους και το S στην ονομασία του ενσωματώνει μια σειρά από βελτιώσεις που αποσκοπούν σε μια δυναμικότερη, πληθωρικότερη και ηχηρότερη παρουσία από κάθε άποψη.

Στην καρδιά του DBX S βρίσκεται ο γνώριμος διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4,0 λίτρων η ισχύς του οποίου έχει αυξηθεί στους 726 ίππους χάρη σε τροποποιήσεις στο σύστημα υπερτροφοδότησης, και στους μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές με προέλευση τη Valhalla. Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο σύστημα εξαγωγής προς όφελος τόσο του ήχου όσο και του «θεάματος» του πίσω τμήματος της έκδοσης.

Από τις βελτιώσεις δεν έχει εξαιρεθεί το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων που υπόσχεται καλύτερη, προσαρμοσμένη στα ζητούμενα της έκδοσης κλιμάκωση αλλά και πιο γρήγορα «κατεβάσματα». Η ισχύς εξακολουθεί να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς αν και το εν λόγω σύστημα δίνει προτεραιότητα στον πίσω άξονα.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, το 2,2 τόνων SUV επιταχύνει από στάση σε 3,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται πλέον σε 310 χλμ./ώρα.

Επιπλέον των υψηλότερων επιδόσεων, η βρετανική φίρμα έχει φροντίσει να περιορίσει το βάρος της DBX αντικαθιστώντας την γυάλινη οροφή με μια νέα, από ανθρακόνημα αφαιρώντας από το συνολικό αντίστοιχο μέγεθος 18 κιλά ενώ το ανθρακόνημα έχει αξιοποιηθεί και σε άλλα σημεία, ελαφραίνοντας την κατασκευή κατά έως και κατά 47 κιλά. Ακόμα 19 κιλά μη αναρτώμενης μάζας μπορούν να αφαιρεθούν από την επιλογή τροχών μαγνησίου. Ανεξαρτήτως επιλογής πίσω τους βρίσκεται ένα σύστημα πέδησης με δισκόφρενα διάστασης 420 χιλ. μπροστά και 390 χιλ. πίσω.

Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης μένουν αυτούσιες σε σχέση με την πρόσφατη άφιξη της μέχρι πρότινος κορυφαίας έκδοσης DBX 707 η οποία διαθέτει ένα διαφορετικό set-up στην αερανάρτηση και στα ενεργά αμορτισέρ το οποίο εξασφαλίζει μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος υπό πίεση.

Οι Βρετανοί δεν έχουν παραλείψει να αναβαθμίσουν και την εμφάνιση του πληθωρικού SUV με κυρίαρχη την νέα γρίλια με το εσωτερικό μοτίβο από ανθρακόνημα και η οποία πλαισιώνεται από ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα και ένα splitter.

Ξαναγραμμένα είναι και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα προς όφελος της αεροδυναμικής ενώ παραδόξως στο πίσω τμήμα ο αεροδυναμικός διαχύτης υιοθετεί μια ηπιότερη σχεδίαση σε σχέση με την 707. Όπως ισχύει για κάθε μοντέλο της βρετανικής φίρμας έτσι και η κορυφαία έκδοση της DBX επιδέχεται φυσικά πλήθος επιλογών εξατομίκευσης ενώ διατίθενται και διάφορες αγωνιστικές λεπτομέρειες και χρωματισμοί.

Στα ενδότερα η έκδοση ξεχωρίζει από τη διχρωμία στις δερμάτινες επενδύσεις που επιπλέον φέρουν μοτίβα ειδικά σχεδιασμένα για την έκδοση S. Κατά τα άλλα ωστόσο το εσωτερικό δεν διαφέρει από εκείνο της 707 η οποία υπενθυμίζεται ότι παρουσιάστηκε μόλις πέρυσι επιφέροντας σημαντικές αλλαγές στο θάλαμο επιβατών του βρετανικού SUV.